Uitgerekend september 2017

Flo 29

ja spannend allemaal he!

Ik voel me wel heel slecht hoor heel misselijk en moe

echt alles is me te veel word er gek van..

ik dacht dat als ik zwanger zou zijn ik op een roze wolk terecht zou komen helaas werd het een witte wc pot :(

ik hoop me echt snel weer een beetje beter te gaan voelen..

morgen m'n eerst echo hoop dat ik goed nieuws heb (kloppend hartje)

en dat ik me door dat nieuws een stukje beter ga voelen

good luck allemaal

x

Wij hebben vanavond onze echo gehad bij de verloskundige. Zouden nu 8 weken en 6 dagen zwanger zijn.  13 februari weer terug komen en dan krijgen we de definitieve datum. Echt heel gaaf, hoofdje al te zien en ook al armpjes en beentjes.

Ik ben net terug van m'n echo en wauw wat is ons kruimeltje gegroeid! Vorige week woensdag nog maar 3mm en traag hartje (ze dachten toen eerder aan 5 weken en een beetje), en vandaag ruim een centimeter en een mooi kloppend hartje. Nu naar 7 weken en 2 dagen gezet (klopte mijn eigen berekening dus toch). Ben zoo opgelucht en blij! Over 3 weken mag ik weer, dan kunnen ze nauwkeuriger de uitgerekende datum berekenen.

Hoe laat heb jij de echo Emylai?

Zou nu trouwens wel graag in de groepsapp willen :)

Nou ik was om 04.00 uur al klaar wakker en hebben een half uur moeten wachten, maaaarr al mijn angsten voor een leeg vruchtzakje zijn van tafel. Een prachtig klein bolletje met een prachtig hartje.

De arts zei 80 procent gaat gewoon goed. Ik moest stoppen met googlen haha.

Wat geweldig!!!

Ja ik ga nu ook echt genieten. Je hoeft dus helemaal niet misselijk te zijn.

Ik wil het nu echt van de daken schreeuwen, maar mijn vriend wil wachten tot de 12e week.. lang nog he hihi.

Ik ben echt zooo gelukkig en wil iedereen op het hart drukken niet te gaan Googlen, want echt elke zwangerschap is anders en wat heb ik me verdrietig gevoeld of ik wel echt de juiste kwalen had.

Ik kijk uit naar 20 februari, dan is baby september al echt meer een mensje denk ik!!!

Terug
Bovenaan