Uitgerekend september 2017

Emily en Leeuwtje wat een prachtige dag voor jullie met geweldig nieuws! Nu mag het echt beginnen en kunnen jullie hopelijk je zorgen wat los laten.

Ik moet zeggen dat dat bij mij na de echo van woensdag echt beter gaat! Ik ben lang niet zo nerveus meer en eigenlijk ook niet heel bang meer dat het mis gaat. We durven wat verder voor uit te kijken.

Verder qua kwalen: MOEEEE!!! Dat is een ding dat de hele dag door best wel een 'probleem' is. Vooral als ik klaar ben met lesgeven of een tussen uur heb kak ik helemaal in. Eenmaal thuis wil ik alleen maar op de bank liggen en is eten al een grote moeite. Iemand anders hier ook last van? Ik ben nu 9+3

Fijn Emilay!

Dat moe-zijn herken ik ook!  Ik ben zelfs moe als ik de hele dag niks doe. Soms overvalt het me ook.

Met mijn misselijkheid gaat het iets beter. Ik hoop dat het zo blijft!

Dank jullie wel!

7,4, maar ik denk dat ze het wel terugdraaien de volgende echo. Ik hou 6 weken aan omdat ik toen mijn ei heb gehad.

Dinsdag komt moeders voor moeders dan kan ik andere meiden ook helpen!

Moe zijn begint bij mij ook hoor. Lang tv kijken op de bank zit er savonds niet meer in haha

Wat een goede berichten weer allemaal, heel fijn! Ik ben ook vooral veel moe, inderdaad met werk wel lastig maar tot nu toe gaat het verder heel goed dus ik ben maar extra blij met het weekend

Bericht komt weer niet helemaal door

ik kom er net achter dat een vriendin ook zwanger is! Super leuk, ze woont wat verder weg maar wel heel leuk om samen zwanger te zijn. Al 2 mede zwangeren in de omgeving om het over baby's te hebben en te shoppen!

Fijn weekend allemaal en geniet van de hummeltjes

De moeheid herken ik heel erg! Uit werk zou ik het liefst gelijk gaan slapen ;) Verder gelukkig niet veel kwaaltjes, wel veel plassen.

Dit weekend gaan we het eindelijk aan onze ouders vertellen, zo spannend en leuk! :)

Ik ben tegelijk zwanger met m'n schoonzusje en een goede vriendin, heel bijzonder!

Terug
Bovenaan