Uitgerekend september 2017

Nou, omdat de VLK ons pas over 3 weken wilde zien gisterennacht voor de zekerheid nog een plasje gedaan en wat een week geleden een heel licht streepje was, was nu zelfs donkerder dan de controlestreep :)

Er is dus duidelijk iets in ontwikkeling. Dan gaan we het dit weekeind maar even aan onze ouders vertellen. En dan nog heel lang wachten... ;)

Fijn dat het bij jullie goed zat Emylai, ik ken dat...je google't je suf en je maakt je alleen maar zorgen. Net zoals we bij onze miskraam ons juist hoop to googleden dat het heus wel goed zat...not. Volgens mij is dit het enige stukje dat Google nog niet weet van ons: het zit goed of het zit niet goed en dat is toch echt gewoon je gevoel. Daar zouden we nog best wat meer op mogen vertrouwen :)

Klopt meestal ook beter, je gevoel, als je buiten staat en het regent terwijl Google zegt dat het droog is...dan word je toch mooi nat!

Flo29

hai! Ja alles is goed hartje klopt goed.. groeit goed!

Ik ben inmiddels 7 w

heel fijn wel hoor de kans dat t mis zou kunnen gaan is nu natuurlijk ook een stuk minder groot geworden dus dat vind ik ook wel heel fijn..

verder ben ik alleen zo exstreem moe ! Echt niet leuk meer.. en misselijk heel vervelend..

hoe is t met jou? Weet jij al meer?

X

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum van oudervannu... Ik las al eerder mee met verschillende onderwerpen, maar nu heb ik toch een account aangemaakt:).

Ik ben ook zwanger, alleen kan ik er niet zo van genieten.... Vorig jaar augustus heb ik een miskraam gehad bij 7 weken en een aantal dagen.

Mn eerste echo (toen) kreeg ik bij de 7 weken en 4 dagen. Echo zag het prima uit.. een weekje later kreeg ik toch bloedverlies. Ik mocht langsgekomen bij de vk en bleek dat het vruchtje niet meer leefde en dat het voor de 8 weken al gestopt was.

De miskraam verliep zeer pijnlijk, veel bloedverlies, omdat ik het vruchtje zelf wilde afstoten.( Dat doe ik nooit meer)! Ik heb medicatie gekregen om de miskraam op gang te helpen, omdat het vruchtje maar bleef zitten.

Maarja na maanden proberen zwanger te raken, is het weer gelukt. Dit keer hebben mijn vriend en ik er voor gekozen om het nieuws stil te houden, omdat wij het best een vervelende tijd hebben meegemaakt.

Ik vind het super moeilijk allemaal! Als mn borsten minder gespannen zijn raak ik al in paniek, als ik wat krampjes voel spookt er ook van alles door mn hoofd.

Vanwege mn miskraam mocht ik een vroege echo maken afgelopen donderdag.. zag wel er goed uit. Over twee weken mag ik weer, omdat ze vinden dat het anders voor mij te lang zou duren.... Echt lief.

Het googlen helpt me ook niet echt.. zo heel verhaal haha , maar dan weten jullie een beetje waar mijn zorgen vandaan komen.

Hebben jullie ook last van een wat zeurderige menstruatie gevoel? Het is niet pijnlijk, maar het is het gevoel wat je meestal 1 of 2 dagen voor je menstruatie hebt....

Groetjes!

Samantha

@Samantha ja dit is allemaal heel herkenbaar. Na de vorige zwangerschap die op een bbz uitliep heb ook ik zoiets van even wachten met vertellen. Aan de andere kant. Wachten met vertellen maakt het niet minder waar. Gedeelde vreugd is dubbele vreugd gedeelde smart is halve smart. Misschien dat ik het toch niet zo lang meer geheim kan houden. Dat gaat toch lastig worden aangezien ik al een buikje begin te krijgen. Probeer je vooral niet teveel zorgen te maken. De kleine voelt dat ook denk ik.

Dat zeurderige gevoel heb ik ook. En af en toe het gevoel alsof de littekens van de vorige zwangerschap van binnenuit openscheuren. Heel vervelend. Toch ga ik ervanuit dat alles goed gaat nu. Deze kleine smurf mag geboren worden. Hij/zij is meer dan welkom.

Wat een fijne berichten allemaal gefeliciteerd!

Hier gaat alles nog steeds prima nog een week en dan hebben we de 10 weken echo. Zin om ons kleintje weer te zien

Het klopt wat je zegt Anita.. gedeelde vreugd is dubbele vreugd. De vorige keer was iedereen zo blij voor ons, onze ouders maakte al plannen voor van alles. Het slechte nieuws aan iedereen vertellen viel zo zwaar.

Bedankt voor je positieve woorden ondanks jij het zelfde hebt moete mee maken allemaal!

Ik ben er in mn hoofd toch veel mee bezig, maar probeer ik tegelijkertijd mezelf af te leiden , zodat de dagen snel voorbij gaaan en dan naar de VK mag. Ik probeer me zelf gerust te stellen, maar dan zit ik wel weer om de zoveel tijd aan mn borsten te voelen... Heel gek!

Vind het leuk om alle berichten te lezen van alle zwangere dames. Het is voor ons allemaal een spannende tijd. Iedereen van harte gefeliciteerd!

Nikki, wat een goed nieuws!! Ik ben heel blij voor je!

Ik mag donderdag, en ik kan niet wachten!

ik voel me wel goed, alleen ook echt extreem moe, en pijnlijke borsten, ik mag al op zoek naar nieuwe bh's Haha.

Terug
Bovenaan