Uitgerekend september 2017

Hi!

Ook ik ben nieuw hier, in verwachting van ons eerste kindje!

Volgens de berekeningen ben ik op 26 september uitgerekend :) we hebben 20 feb de eerste echo bij de VK....erg spannend!

Hebben jullie al last van kwaaltjes?

Welkom dames en ook jullie gefeliciteerd.

Nog 1 weekje wachten voor de echo. En dan die twijfels. Heb ik er niet verkeerd aan gedaan om te wachten tot de 8e week terwijl ik al eerder mocht. gaat alles wel goed. Zit het wel op de juiste plek dit keer. Heeft het mijn richtingsgevoel of dat van mijn vriend. Leeft er iets. Doen we hier wel goed aan.

Whaaaaah waar komen al die twijfels ineens vandaan. Zijn dat de hormonen? Dit ben ik niet.

Amy B welkom en gefeliciteerd. Hier bijna geen kwaaltjes. Alleen gespannen borsten en erg moe en jij?

Anita 1980 snap je helemaal, nog 8 dagen tot onze echo, dan ook bijna 8 weken zwanger, ik begin ineens ook erg te twijfelen, vooral na het lezen van bepaalde verhalen hier over miskramen met 7 weken. Ik ben alleen moe en gespannen borsten en thats it, niet misselijk ofzo. Ik denk steeds meer straks is het ee leeg vrucktzakje. Pffff wat een onzekerheid, vreselijk! Snap je helemaal meid!

@cobie1990 thnx hier wel wat kwaaltjes hoor.  Ik lig snachts wakker van de pijn in m'n borsten. En tegen de tijd dat het minder wordt gaat m'n wekker af. Ja logisch dat ik dan ook moe ben natuurlijk. Die misselijkheid kan ik mee omgaan door vaker kleine beetjes te eten in plaats van minder vaak en grote porties. Maar het hebben van de kwaaltjes zegt niets. Nou ja gewoon een weekje volhouden nog.

Hoi allemaal,

Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie wondertje! =)

Ik ben 30 sept uitgerekend, dus mag nog net mee doen in deze topic haha
21 febr naar de V toe voor eerste echo + hartje.
Het is mijn (onze) eerste zwangerschap en ik vind het allemaal reuze spannend!
Ik heb alle kwaaltjes die in de boeken staan dus voor het eerst ben ik 'normaal' en volgens de boekjes, zoals mijn vriend dat zegt haha

Normaal ben ik niet zo van forums maar ik zit toch met vragen en dingen die ik niet zo in mijn directe omgeving kan delen (bijv op mijn werk) want tja..je houdt het eerst nog even stil, maar juist nu giert mijn lichaam alle kanten op en snap ik mezelf soms niet...
Ik las al (heb niet alle 36 blz gelezen hoor!) dat ik niet de enige ben hierin, dat voelt al minder erg!

Oh zijn hier ook dames die nu al hun borsten in de weg hebben zitten?! Ik wordt er echt gek van! en dat al na 4 weken...pfff...

Zijn hier ook mensen uit het noorden van het land? Ben ik wel benieuwd naar =)

Groetjes Linda

Hier ook steeds meer last van de kwaaltjes...Geen van mijn zwangerschappen heb ik echt moeten spugen. Maar ben nu bijna de hele dag door met vlagen misselijk....
Gespannen borsten en opgeblazen buik. Als mn kinderen er in zitten te porren, echt niet lekker ;-)

Vandaag voor het eerst bij de huisarts geweest en 2 maart de eerste echo gepland! Lekker iets om naar uit te kijken!Ik woon in t buitenland en t gaat hier allemaal ff anders.
Huisarts eerste 30 weken, daarna naar de gyn. Echo met 12 & 20 weken...En dan wilde hij die van 12 ook nog ff overslaan! Gelukkig deed hij er niet moeilijk over en toch een verwijzing gekregen!

Ben ook onzeker hoor. Als ik me beroerd voel, denk ik , oh nee, het wordt alleen nog maar erger. maar als ik me even goed voel, ben ik weer bang dat het niet goed zit.

Misschien wel leuk om een lijstje te maken met Naam, wanneer uitgerekend, echo datum, hoeveeelste kindje?

Begin m dan zelf maar, maakt het misschien een beetje overzichtelijker. ;)

Sparkle, 14 September, echo: 2 Maart, 4e kindje.

Terug
Bovenaan