Uitgerekend september 2017

Haha grappig sparkle, dat heb ik een aantal weken terug gedaan met alle meiden in deze topic. Waren er meer dan 20 volgens mij (staat op blz 18 ofzo?)

nu hebben we met z'n alle een groepsapp. Echt heel fijn, lijkt wel of we elkaar al jaren kennen hahah..

maar goed, gister eerste echo gehad en hebben een mooi kloppend hartje gezien!!

Prachtig Deetje! Gefeliciteerd :)

Ik ben vandaag 6.5 weken zwanger, ik heb alleen sinds vandaag echt kramp onder in buik, menstruatie achtige pijn. Geen bloed ofzo maar wel een zeurderig gevoel. We hebben vandaag over een week de echo en begin hem nu toch wel een beetje te knijpen vooral door die buikpijn vandaag. Wie heeft hier meer last van? & is het normaal. Ben tot nu toe ook nog niet misselijk geweest, wel extreem mow en prikkelbaar en af en toe zere borsten maar dit verschilt per dag. Wil het liever niet op internet opzoeken  want het eerste wat je tegenkomt is miskramen voor en miskramen na. Wie kan me even uit deze dip helpen?

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal,</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">vandaag de echo gehad en zagen een heel mooi hartje.. echt een klein mensje en het bewoog ook zo af en toe. Wat een wonder om te zien...</p>
<p style="text-align: left;">het geeft echt een opluchting om een hartje te zien <3.  Voor alle dames van de onzekere kwaaltjes.... ik ben niet misselijk, alleen zere borsten en menstruatie achtige pijntjes.. en ook niet altijd!</p>
<p style="text-align: left;">Het zegt dus niets..</p>
<p style="text-align: left;">ik ben nu 7+6 over 3 weken de volgende echo en dan word de "echte" datum vastgezet.. tot nu staat die op 20-09</p>

M28 gefeliciteerd, wat zal het idd prachtig zijn om je wondertje te mogen bewonderen. Fijn dat alles goed gaat.

Oké dús jij hebt ook niet veel kwaaltjes? Ik vind het zo appart, vergeet soms gewoon dat ik zwanger ben haha

Cobie
<p style="text-align: left;">Ja dat heb ik ook soms, heel vreemd is dat.</p>
maar als het blijft zoals nu heb ik echt niets te klagen. Ik dacht ook altijd dat je misselijk moest zijn om een goede zwangerschap te hebben...

en ik ben echt onwijs onzeker, maar ontzettend dankbaar dat er een hartje klopt..  jij hebt zelf ook al een mooie echo gehad?

Ik ben vandaag 9 weken en 4 dagen.. en de laatste dagen helemaal geen kwaaltjes. Voel mij echt heel goed, wat sneller moe maar dat is het dan ook.  Had zo nu en dan ook krampjes.. maar nu totaal niet. Maandag weer een echo, hoop dat alles goed is. Krijgen dan ook de definitieve datum te horen.

M28 ja vreemd hè, soms denk ik Owja het is ook zo! Vooral met de krampjes dan denk ik oh shit!

Nee helaas nog geen echo gehad, 14 februari de eerste echo. Kan niet wachten! :)

Terug
Bovenaan