Uitgerekend september 2017

Hallo allemaal!

Ik ben eind september uitgerekend en heb maandag mijn eerste echo (8weken). Super spannend! Ik heb al een dochter van bijna 2 en ben vorig jaar ook zwanger geweest maar dat is helaas rond de derde maand behoorlijk fout gegaan dus echt genieten kan ik nu nog niet. Vind het zo spannend! (Buiten dat heb ik nu ook super zwangerschapskwalen en die had ik eerder nooit! Zo onwijs moe en niet lekker!)

Is dit jullie eerste zwangerschap?

Ow sorry! Ik zie nu pas hoe dit forum een beetje werkt en lees nu jullie verhalen terug! Ik zie dus al of het een eerste zwangerschap is en welke kwaaltjes jullie hebben, hihi.

ik ga even verder lezen zodat ik een beetje bij ben! ;)

Hallo allemaal,

Ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien! Het was al 19 mm groot :).

Volgende week weer een echo en dan een iets betere, dus dan kunnen we het nog iets duidelijker zien.

Ik heb nog steeds veel klachten, heb zelfs medicatie gekregen tegen de misselijkheid omdat ik te weinig voedingsstoffen binnen kon houden. Nu als advies gekregen dat ik voorlopig veel rust moet nemen en niet mag sporten. Maar dat vind ik nog wel lastig hoor...

Fijn M28 dat er bij jou ook een kloppend hartje was!

Fijn Kimmie, zo'n mooie echo. Hoeveel weken ben jij nu? Ik kan nu alweer niet wachten op de volgende echo over 2 weken (termijnecho)! Dan zal er waarschijnlijk al veel meer een miniemensje te zien zijn. Ik heb overigens nauwelijks kwaaltjes, afgezien van gespannen borsten en moeheid. Maar daar moet ik denk ik maar dankbaar voor zijn!

succes met rust nemen! Hopelijk worden je klachten snel minder met de medicatie.

Fijn weer een goed bericht. Ik hoop dat ik ook een goed bericht kan geven maandag. Wat zijn we al met veel mensen. Misschien dat ik na de eerste afspraak maandag ook wel in de app wil als dat nog kan.

Hallo allemaal,

Ook ik ben uitgerekend in september. Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Vorige week hebben we onze eerste echo gehad. Zo bijzonder om  te zien.

Ik heb niet echt heel erg last van zwangerschaps kwaaltjes tot nu toe. Ik ben alleen erg moe en last van mijn borsten

Hoi meiden

Ook wij hebben gisteren de 1e echo gehad en een heel mooi snel kloppend hartje gezien. Kindje was al lekker aan het bewegen.  Volgens de metingen ben ik nu zelfs 9+2 ipv 8+5.

zijn er meiden die gekozen hebben voor de combinatietest?

Hoi meiden,

Wij hebben gisteren de termijnecho gehad en dat was echt super leuk! Hij lag lekker te bewegen, strekken afzetten tegen mn baarmoederwand. Ik ben er 4 dagen op vooruit gegaan en nu dus opeens al 11 weken en 1 september uitgerekend. Mag nog maar net in de groep blijven haha!

Wel bleek uit de echo dat ik een iets afwijkende baarmoedervorm heb, hartvormig waarschijnlijk, een gedeeltelijk tussenschot. Hiervoor krijg ik nog wat extra onderzoek, over 2 weken weer een echo bij een echoscopist. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

Wij hebben er voor gekozen om de combinatietest niet te doen. Het kan extra onzekerheid geven en wij achten onszelf niet in staat om de zwangerschap om die reden af te breken. We zien het wel als het er is!

Terug
Bovenaan