Uitgerekend september 2017

Fijn al die goede echo's! Wij hebben maandag de termijn echo. Wij hebben er voor gekozen de combinatietest niet te doen, als het zo is dan is het kindje van harte welkom.

Ik heb inmiddels ook gemaild voor de groepsapp:) durf het nu wel aan.

Hi allemaal,

ik heb afgelopen donderdag de echo gehad en helaas was er een leeg vruchtzakje te zien. Heel verdrietig. Maar het was niet goed, dus de natuur heeft besloten om het weg te halen. Gister is de miskraam spontaan op gang gekomen, dus bij deze meld ik mij af op dit forum. Ik wil iedereen heel erg veel geluk en plezier wensen met de zwangerschap!! Dank voor het delen van ervaringen, dit was erg prettig. September word een mooie maand!! Heel veel plezier, geniet er van!!

O wat ontzettend verdrietig Flo29 :'( heel veel sterkte de komende tijd en ik duim dat je snel weer zwanger mag zijn! En dat het dan helemaal goed gaat. Pfft, echt heftig..

Lieve Flo, heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop voor jullie dat jullie snel weer zwanger mogen zijn. Ook wij hebben gisteren erg verdrietig nieuws gehad. Na eerst een super goede echo met een kloppend hartje bleek gisteren dat er geen hartactiviteit meer was en het sinds de vorige echo ook niet meet gegroeid was. Waarschijnlijk kort na de goede echo toch misgegaan. Ik wil alle zwangeren heel veel geluk wensen en een voorspoedige zwangerschap.

Bij deze zal ik dit forum dan ook gaan verlaten.

groetjes.

Terug
Bovenaan