Uitgerekend september 2017

<p style="text-align: left;">Dankjewel Anita.</p>
Geen zorgen maken hoor door deze berichten, ik wens je veel succes en plezier morgen bij de echo. Hele fijne zwangerschap gewenst.

Chantal en flo, ontzettend veel sterkte de komende tijd! Wat een rotnieuws voor jullie! Na zo'n zelfde ervaring als flo kan ik alleen maar zeggen: laat je emoties toe en neem je tijd. Het is moeilijk en wordt misschien nog wel moeilijker, maar jullie komen er bovenop en zullen binnenkort zeker weer zwanger worden! Dikke kus!

Welkom Nikki, wij zijn bijna net zo ver, ik ben op 1 september uitgerekend. De symptomen die jij beschrijft zijn heel herkenbaar voor me, zeker het niet lekker meer vinden van dingen die ik altijd heerlijk vond (thee, chocola, havermout) en het moe zijn. Ik heb niet veel over moeten geven en het misselijk zijn valt ook erg mee. Ik heb het idee dat dat nu ook allemaal wat stabiliseert.

En ja het is mega bijzonder dat er een kleintje in je buik groeit! Ik ben nog wel erg gespannen of t allemaal goed blijft gaan, maar na 11 weken wordt de kans toch zeker groter!

Chantal en Flo wat een ontzettend verdrietig nieuws om te lezen. Ik wens jullie heel veel sterkte toe en hoop dat het voor jullie snel weer mag lukken ♡

Het lezen van dit verhaal maakt mij ontzettend nerveus voor onze 1e echo die we morgen hebben. Pfff

Anita ontzettend veel succes vandaag en Cobie veel succes morgen! Hoeveel weken zijn jullie nu? Ik duim voor jullie allebei voor een prachtig kloppend hartje en wie weet met enige beweging :)

Goed nieuws hier. Een kloppend hartje en volgens de gyn uitgerekend op 25 september. Alles ziet eruit zoals het hoort. De armpjes en beentjes waren al goed te zien. En wat klopt dat hartje snel. Volgende week vertellen we het mijn ouders en de week erna mijn schoonouders. We zijn het huis nu toch aan het verbouwen dus we zetten meteen de babyspullen al in de kamer.

Dank voor alle lieve berichtjes.

Super fijn om te horen dat alles goed was bij je Anita. Hele fijne verdere zwangerschap gewenst.

ook voor alle andere meiden!

Jeetje wat heftig Flo en Chantal. Heel veel sterkte.

IK ben niet heel actief hier. Vind het lastig om het geheel te omarmen zeg maar totdat ik zeker weet dat alles goed is. Woensdag de eerste echo dus eerst maar zien of er een hartje klopt.

Wij kiezen wel voor de combinatietest. Ik ben 40 en loop dus ook een groter risico. Maar moet eerlijk zeggen dat ik hetzelfde had gedaan als ik 10 jaar jonger zou zijn. Dus als dat ook goed is dan kunnen we het iedereen vertellen. Nu weten allebei onze ouders het en verder niemand.

Maar goed, eerst woensdag de echo. Tel de dagen af!

Bedankt Marjo! Het is zo spannend. Kan niet wachten tot het morgenvroeg half 11 is.. Volgens mijn berekening ben ik vandaag 7.4 weken zwanger.

Anita wat fijn, gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan