Uitgerekend september 2017

Na de echo van vorige week heb ik het idee dat iedereen het van mn gezicht af kan lezen.

Op mn werk zeggen mn collega's ook steeds dat ik zo wit zie en wat er aan de hand is. Het wordt steeds moeilijker, twijfel ook of we het deze week al zullen vertellen aan familie of niet. Ik ben woensdag 10 weken.

Essjes, ik snap helemaal wat je bedoelt, ik heb me hier pas gemeld na de eerste echo. Was voor mij vroeg zat, eerder durfde ik dat echt niet!

Half 11 Cobie, gelukkig lekker in de ochtend! Vergeet je volle blaas niet mee te nemen, was ik de vorige keer katsvergeten! Maar misschien maken ze sowieso wel een inwendige echo.

Mael haha dat idee ken ik, ik liep na de echo van vorige week ook behoorlijk te shinen! Al moet ik zeggen dat ik t nu toch al weer lastig vind om te genieten. Het is nog niet zo echt voor mn gevoel. Al hang ik vandaag al wel de hele dag op de bank en kom ik nergens toe... luie vrije dag en dan weer 4 dagen knallen.

Voor ons staat er volgende week vrijdag nog een echo op de planning met 13 weken. De echoscopiste gaat dan mijn baarmoeder (met eventueel tussenschotje) verder onderzoeken. Toch wel erg spannend, er hangt best wel het een en ander van af. Volgende week zondag gaan we het dan aan mijn ouders vertellen. Dan wordt het vast allemaal een stuk echter!

Marjo, foutje het is kwart over 11 hihi (zwangerschapdementie) ha ha.

Ja die volle bkaas neem ik mee, m'n vriendin was korter in verwachting en kreeg ook een gewone echo dus hopelijk bij ons ook want inwendig gaat even moeilijk worden, sinds het weekend een schimmelinfectie  (sorry voor de details) waar ik flink last van heb, waarschijnlijk door het HCG en mijn altijd overgevoelige huid.

Ho daar ging wat fout hihi!
<p style="text-align: center;">Gefeliciteerd iedereen( sneu om te lezen dat bij somige toch fout is gegaan) sterkte</p>
<p style="text-align: center;">Ik ben zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend op 3 september. Ben nu dus 11+2 weken zwanger   Heb al 2 echos gehad en een hartje zien klopen. Wat een fijn gevoel.</p>
<p style="text-align: center;">Hebben jullie erg veel last van kwaaldjes?</p>
<p style="text-align: center;">Liefs nicklee</p>
<p style="text-align: center;"></p>

Terug
Bovenaan