Uitgerekend september 2017

Gefeliciteerd Nicklee, fijn dat alle echo's goed waren! Wat zul jij je fijn voelen.

Ik heb vandaag de eerste, zo spannend. Ik heb eigenlijk bijna geen kwaaltjes. Af en toe op gezette borsten en die zij  wel al een cup maat groter en heel moe en als ik smorgens honger krijg dan word ik misselijk maar eet ik optijd wat ik eigenlijk altijd doe ben ik niet misselijk. En jij??

Hoi Nicklee, welkom!

Hier 11+4 en de kwaaltjes vallen me ook reuze mee. Nou.. oke.. als ik eerlijk ben heb ik gisteren de hele dag op de bank voor pampus gelegen, dat gebeurt me zo nu en dan wel. Ook wel wat vlagen misselijkheid en soms gespannen borsten, die toch stiekem al wel behoorlijk gegroeid zijn!

Gisteren voor het eerst zwangerschapsbroeken op internet besteld, heel benieuwd of ik ze pas! Heb nogal lange benen vandaar! Anders ga ik volgende week maar eens bij prenatal langs voor een broek...

Wat spannend cobie1990!

En ja ik ben elke ochtend misselijk. En overdag soms als ik niet optijd eet.(dus doe het dan zelf)

Ik ga ook even kijken voor zwangerschaps broeken want  pas nu broeken niet meer .. hihi  had niet verwacht dat allees zo snel zou gaan groeien.  En als ik nies doet het zeer krijg ik zo een steek onder in me buik hebben jullie dat  ook?

@marjo ik heb ook lange benen en die van prenetal zitten maar net aan goed had geen cm korter gemoeten.

Cobie ik hoop dat alles goed is

O jeej Anita, waar heb jij ze nu dan vandaan? Ik heb bij h&m besteld, ik hoop dat ze net lang genoeg zijn om in hogere schoenen te dragen en in t voorjaar iets op te rollen.

Cobie ik wacht in spanning!

Vanmorgen de echo gehad maar helaas is het waarschijnlijk niet goed. Ik zou volgens de berekening 7.5 zijn maar de grote van de embryo is 5 weken. Dus dat betekend dat het of gestopt is met groeien of ik ben minder lang zwanger. Zelf blijven we realisaties dat het waarschijnlijk niet goed is. Vreselijk nieuws na 2 jaar EIN-DE-LIJK zwanger en ineens misschien niet meer. Erg bang voor wat er komen gaat.. Wat voel ik me intens verdrietig

<p style="text-align: left;">Cobie 1980</p>
<p style="text-align: left;">lieve cobie wat naar! Ik hoop voor je dat het misschien toch een vroege zwangerschap is en ze het verkeerd berekend hebben...</p>
<p style="text-align: left;">heel veel sterkte!</p>
<p style="text-align: left;">Liefs Nikki xx</p>

Terug
Bovenaan