Uitgerekend september 2017

Laten we hopen dat je dan minder lang zwanger bent dan gedacht Cobie. Moet je nu terug komen over 2 weken ofzo? Hou je taai! Maar ik snap dat je nu verschrikkelijk verdrietig bent. Sterkte.

Hoi allemaal!

Mij lijkt het ook leuk en fijn om met jullie te praten over de zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Het is ons eerste kindje en nog heel onwerkelijk. Zelf heb ik wel veel last van zwangerschapskwalen voornamelijk de moeheid en hele dag misselijk. Het is nu erg spannend tot we naar de termijnecho mogen. Gisteren te horen gekregen dat ik een tekort heb aan vitamine D, dus moet dat nodig aanvullen. De uitgerekende datum staat nu op 13 september.

Ik hoop hier met plezier mee te praten, lezen en ervaringen te delen.

Groetjes

<p style="text-align: left;">Ik denk zelf dat dit bijna onmogelijk is essjes, 22 dec eerste dag van laatste menstruatie. Had 16 januari een licht positieve test en 18 januari een goede test. Was altijd wel op regelmaat ongesteld dus de kans lijkt me zo ontzettend klein, de verloskundige zelf was er ook niet heel positief over. Ja dit voelt zo onwerkelijk, vreselijk klote gevoel..</p>

He wat een nare berichten allemaal, heel veel sterkte dames!

Cobie ik ga een kaarsje voor je aansteken en duimen dat het nog goed komt! Hoop het echt. Wanneer heb weer controle of wat is nu de bedoeling?

<p style="text-align: center;">Cobie wat een verdrietig nieuws.. hoop heel stiekem voor je dat je wat minder ver bent.</p>
<p style="text-align: center;">Wat zijn de volgende stappen voor je?</p>
<p style="text-align: center;">Heel spannend. Onwijs veel sterkte en hoop dat het geluk je toekomt!</p>
<p style="text-align: center;"></p>

Oh Cobie wat een verschrikkelijk nieuws is dit! Helaas weet ik precies wat je door maakt, bij mijn vorige zwangerschap ging het precies zo... een emotionele achtbaan is het en een zware landing na het naar beneden storten vanaf de roze wolk... en dat na 2 jaar...

Ik wens je ontzettend veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. Ik duim voor je dat er bij de volgende echo groei te zien is, al is het ontzettend moeilijk om daar hoop voor te houden. Sterkte en een dikke knuffel!!

Terug
Bovenaan