Uitgerekend september 2017

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">He allemaal! </span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Wat een herkenbare dingen lees ik hier. Ik kan uren vooruit op dit forum

@cobie jeetje wat een rotnieuws. Ik hoop dat je toch minder lang zwanger bent dan gedacht. Ik snap precies hoe dit voelt meid. Er is nog hoop maar het is nog maar zo klein. Sterkte meid. Ik denk aan je.

<p style="text-align: left;">Hee meiden.</p>
<p style="text-align: left;">Door de groepsapp die is ontstaan lees ik niet meer zoveel mee maar kreeg de verdrietige berichten mee. Iedereen heel veel sterkte en hopelijk snel weer heel goed nieuws ♡</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb vorige week mijn 1e echo gehad en liep precies gelijk met mijn eigen berekening, nu 9+3! Volgende week met 10+5 mijn termijnecho. Na die verdrietige berichten word ook ik er heel nerveus voor zeker nu onze families op de hoogte zijn. Ik voel me nog steeds super goed. 0 kwaaltjes. Mijn VK gaf aan dat er op de echo aanwijzigingen te zien waren dat ik heel in het begin zwanger ben geweest van een tweeling maar 1 vruchtje het niet overleefd heeft. Was heel bijzonder om te horen omdat wij allebei sterk het idee hadden dat het er wel eens 2 zouden kunnen zijn!</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Wat zijn jullie vreselijk lief allemaal en dat waardeer ik enorm! ♡

Volgende week dinsdagmiddag kwart over 4 moeten we voor een 2e echo komen. En voor de meiden die hier zenuwachtig van worden doe dat alsjeblieft niet, er is altijd een kans, maar in de meeste gevallen gaat het meestal gewoon altijd goed. Wij hebben waarschijnlijk gewoon dikke pech. Ben alleen ontzettend bang voor wat er komen gaat en of we daarna weer zo lang bezig moeten zijn, ik hoop het niet want dat sloopt ons. Maar lieve meiden dat jullie zo meeleven voelt enorm goed. Ik wens jullie dan ook allen een prachtige goede zwangerschap toe met een wondertje in september ♡

Lieve Cobie heel veel sterkte!

Ik heb zelf een miskraam gehad in september na 3 jaar eindelijk zwanger en dan....

Maar nu weer zwanger is heel snel gegaan en nu na 10+ 4 alles goed. Er is zeker hoop wat er ook gebeurt.

Ik had gisteren termijn echo en de datum staat op 9 september. Mijn enige kwaal is vermoeidheid verder echt helemaal nergens last van.

Hallo dames,

ik heb me hier net aangemeld en kennis gemaakt met jullie verhalen!! Wat heftig en tegelijkertijd ook weer mooi. Het geluk en verdriet ligt hier dicht bij elkaar maar zeker mooi on te zien hoe je dit kunt delen met elkaar.

ik ben Kirby, 27 jaar en zwanger van de eerste! Op dit moment zou ik met mijn berekening 8 weken en 2 dagen zijn en heb aankomende maandag de eerste echo! Echt wel zwaar de tijd er naar toe en ook zo onzeker bah ben blij als het zo ver is..:)

iemand misschien ook ervaring met beetje bloedverlies in dit stadium?

groetjes

Och wat een rotnieuws :( heel erg naar Cobie.. Hoop voor je dat het baby'tje tot aan de volgende echo goed gegroeid is. Mocht dat niet zo zijn dan wil ik je veel kracht wensen en duim ik voor een snelle nieuwe zwangerschap.. Je kunt nu helaas niets anders doen dan afwachten, maar die onzekerheid is slopend :(

Manon jeetje ook erg heftig & was je ook snel weer zwanger? Ik ben zo bang dat het weer zo 'moeten' word.. Maar misschien is het kindje wel gegroeid volgende week maar het kan bijna niet, het zou een groot wonder zijn.

Dankjewel Leeuwtje♡

Terug
Bovenaan