Uitgerekend september 2017

Lieve Cobie,

ik wil je veel kracht wensen in in ieder geval de komende week. Kippenvel toen ik je berichtje las. Ik hoop dat het toch goed uitpakt, het is in ieder geval enorm gegunt. Ik leef heel erg met jou en je partner mee.

liefs.

Hi Cobie ik hoop ook echt dat het kindje toch nog groeit!

Ging wel snel voor ons zonder moeten want ik had het daarna allemaal losgelaten.

Xx

Shit Cobie, ik leef met je mee....ik hou toch nog mn vingers gekruist voor je.

@Kirby Welkom. Ik heb ongeveer 2 weken terug ook een beetje bloedverlies gehad. Het was erg weinig en er gebeurde verder niks. Ik voel me nog wel zwanger zeg maar. Met de verloskundige erover gehad en vermoedelijk kwam het bij mij door obstipatie en omdat nu de baarmoeder veel meer doorbloed is.

Bewijs dat alles oke is komt morgen. Dan de eerste (termijn)echo. Bbbrrr, heb de zenuwen ervan. Angsten dat er niks zit, totdat het twee zijn of er al een dijk van een nekplooi te zien is (niet dat daar nu naar gekeken wordt) passeren de revue. Zit niks anders op dan wachten.

Lieve allemaal, heel erg bedankt. Zelf voelt het niet oké,  ook de groepsapp ging voor mijn idee te snel, jullie waren allemaal zo enthousiast over dingen en ik was zo bang. Vaak zeggen ze dan zo'n gevoel klopt dat het niet goed voelt. We wachten het af maar mijn hoop is wel een beetje weg, al heb ik wel bijna de hele nacht wakker gelegen en gerekend en misschien zou het kunnen.

Lieve essjes heel veel succes vandaag! Ik zal aan je denken en hoop voor jou op een mooi kindje dat op schema ligt en een kloppend hartje. Gaat goed komen meid!  Succes

Lieve cobie

Ook ik had vorig jaar een miskraam na een lange probeertijd. En nu gaat het ineens een stuk sneller. En spontaan zonder hulp. De gyn zegt dat mijn lichaam er nu meer op is ingesteld en dat het daarom makkelijker gaat. Het maakt de miskraam van afgelopen jaar niet minder verdrietig maar het is toch fijn dat het nu wel snel gaat.

Lieve Cobie,

Ik snap je gevoel van dat het niet goed zit, dat had ik ook bij mijn miskraam in augustus. Toch had ik het gevoel nu weer, de angst zat er goed in na de vorige keer. Je onbezorgdheid ben je kwijt na zo'n ervaring, en het blijft helaas erg moeilijk. Ook na 3 goede echo's zit het nog in m'n hoofd.

Probeer veel met elkaar te praten de komende dagen en als het even kan: zorg er voor dat je weinig tijd hebt om na te denken. Het zal een zware tijd worden, maar ergens komt er weer een lichtpuntje aan! Sterkte!

Essjes, heel veel succes vandaag! Ik ga voor je duimen!

Terug
Bovenaan