Uitgerekend september 2017

Mijn moeder belde net, ook die had de hele nacht wakker gelegen en gerekend. Volgens mijn moeder kan het best zo zijn.. Een late bevruchting.. m'n hoofd id net een achtbaan. Ik moer gewoon maar  afwachten en dan zien we het wel.

Lieve meiden  heel erg  bedankt voor alle lieve berichtjes.

Hoi allemaal!

Wat veel nara berichten allemaal, heel veel sterkte! Cobie ik hoop dat het inderdaad minder ver is dan je al dacht en het toch nog goed afloopt.

Hier is op het moment ook de stress telkens meer aanwezig. Laatste dagen telkens last van bruine afscheiding, en sinds vanochtend ook een soort lichte menstruatiepijn rechts onderin. Omdat ik sinds de positieve test al 2x met de verloskundige heb gebeld over vage pijntjes, durf ik nu niet meer zo goed te bellen. Ik ben nu 8 weken zwanger en heb vrijdag de eerste echo. Duurt me nog 2 dagen te lang, vooral door de vage menstruatiepijn op het moment. Van mijn vriend heb ik ondertussen een googleverbod gekregen omdat ik mezelf alleen maar banger maak. Afwachten dus tot vrijdag en hopelijk dan een hele goede echo!

Grietje24 gewoon bellen als het niet prettig of goed voelt, daarvoor zijn ze! Snap je onrust helemaal, maar wat je wel vaak hoort is dat bruine afscheiding gewoon mag zolang het maar geen helderrood bloed is. Ook menstruatie achtige pijn is heel normaal hoor dat betekend vaak dat de baby groeit, er gebeurd namelijk heel wat in je buik! Veel sterkte!

Grietje24

ik heb precies hetzelfde als jou. Ik ben ook 8+3 nu en heb dit na de laatste keer paardrijden. Nu twee dagen. Mijn echo staat aankomende maandag gepland.

Iedereen om me heen geeft ook aan dat bruin niet heel veel kwaad kan zolang het idd niet helder rood word. Als dit nog iets langer aanhoud bel ik denk ik toch nog even voor het weekend.

Heb uiteindelijk toch inderdaad maar gebeld. Zolang het inderdaad geen helderrood bloed was niks aan de hand :) zat later nog wel te denken dat wanneer ik veel heb getild en gelopen ik meer last heb, dus denk dat het bij jou ook door het paardrijden komt kirby. Ik ben iniedergeval weer iets gerustgesteld en wacht vrijdag maar gewoon af. Meer kan ik toch niet doen nu

Hallo lieve dames,

Wij zijn Lisa en Elise en wij doen ons profielwerkstuk over IVF. Daarvoor hebben we wat informatie nodig en wij vroegen ons af of u misschien wat vragen wilt beantwoorden. Wij hebben een vragenlijst gemaakt met betrekking tot de slagingskans bij verschillende leeftijden. Wij hopen dat u de tijd heeft om ons eventjes te helpen!

https://goo.gl/forms/MzJlL2zRqwcdMtGa2

Mvg,

Elise en Lisa

Kirby waarschijnlijk is er dan een bloedvaatje geknapt.

En Grietje goed dat je hebt gebeld meid, daar zijn ze voor! Ik hoop voor jullie op een hele mooie echo!

Terug
Bovenaan