Uitgerekend september 2017

Grietje24 goed om te horen dat het idd geen kwaad kan toch goed dat je even gebeld hebt dan zijn de dagen beter door te komen tot vrijdag :)..

cobie het klopt idd dat had ik vorige week voor deze bruine afscheiding. Jij hebt toch zelf misschien toch ook nog een kleine kans op vele mooie echo's las ik?

Kirby, ja ik ben aan het rekenen geweest.  Eerste dag laatste menstruatie is 22 dec, maar de bevruchting heeft rond de 5 januari plaats gevonden, we zijn dan nu wel echt die 5 weken verder en op de echo is de grote van het kindje 5 weken. De verloskundige heeft mij/ons erg bang gemaakt, heel erg negatief. Tijdens de echo bleef ze ontzettend lang stil, zat te klooien met het apparaat. Het was dus een hele nare ervaring. Mijn vriend en ik hebben na een goed gesprek vanavond toch wel weer een klein beetje hoop gekregen dat het misschien gewoon een late bevruchting is geweest. Ik wil mezelf aleen behoeden voor nog een hardere klap dus probeer welkaar realistisch te blijven.

Cobie. Dat is heel erg vervelend zeg. Iets wat zo mooi hoort te zijn. Heb je nog wel vertrouwen in de verloskundige dan? Kan me voorstellen dat je er voor kiest om misschien over te stappen. Je hebt dinsdag toch weet een echo?

<p style="text-align: left;">Dinsdag inderdaad weer een echo. Er is dan een andere vrouw in de praktijk. Als die bevalt en alles is wel goed dan willen we die, bevalt deze ook niet dan stappen we over :)</p>

Cobie

Mijn laarste mestriatie was 19 nov en me ovulatie moest 2 weken later zijn en was pas rond de 19 dec.. dus is goed mogelijk!   Ik duim nog steeds voor je! Hoop het zo voor jullie.!   Zo beniewd naar dinsdag!  Denk er aan .. want het is echt onwerkelijk lijkt mijn

Voor de rest en nieuwelingen  leuk jullie verhalen te lezen

En essjes gefeliciteerd!   Mooi gevoel he!?

Xoxo nicklee

zwanger van m'n eerste wondertje.   11+3 wekies

Hoi cobie,

wat een naar bericht...

ik zelf dacht ook verder te zijn dan dat ik daadwerkelijk was..

ik dacht al bijna 7 weken te zijn en op de echo bleek een vruchtzak van 5 weken te zijn.. en er was ook nog alleen maar een dooier te zien. Deze aardige mevrouw was trouwens wel heel positief en zag alles nog zonnig in.. een goede 2 weken later een mooie echo met een kloppend hartje en was toen 7+6... was weer 2 dagen vooruit gezet.

Ik had het speciaal na gevraagd of het niet raar was dat het zoveel scheelde met de eerste dag van mijn laatste menstruatie..

en nee dit was helemaal niet gek.. een innesteling kan tot wel bijna 2 weken duren! Ze varen daarom tegenwoordig altijd op echo's en niet de laatste menstruatie.

Ik hoop dat het gewoon echt nog een prille zwangerschap is zoals mijn echoscopiste het mij vertelde!

liefs m28

Terug
Bovenaan