Uitgerekend september 2017

<p style="text-align: center;">Wat een heerlijke berichten allemaal! Hiervan krijg ik wel echt meer hoop! Maar omdat ze zo negatief was.. Achteraf denk ik nu ook wel waarom negatief, we hebben nog nooit een hartje zien kloppen dus het kan toch nog? Ben zo blij met jullie allemaal op dit forum. Het helpt me de dag weer door!</p>

Wij hebben onze eerste echo pas met 12 weken als ik het zo lees ben ik daar erg blij om. Des te meer zekerheid dat je een hartje kan horen en kan weten of alles in orde is. Waarom kiezen jullie VK er dan voor om met 7 weken al een echo te doen, wat is het nut daarvan, want als je niets hoort dan ben je toch juist in onzekerheid?

Hoi allemaal!

In verwachting van ons eerste kindje en uitgerekend op 26 september! Het hartje hebben we al zien kloppen, horen gaat over 2 weken gebeuren en het is zo spannend!

zijn er nog meer vrouwen die bloedverdunners gebruiken tijdens de zwangerschap?

liefs Denies

@kirby en rianne ik weet niet hoe het bij de rest zit natuurlijk maar bij mij wilde de vk een vroege echo doen ivm de buitenbaarmoederlijke zwangerschap van de vorige keer. 8 weken was zelfs al laat want ze wilde het met 6 weken al doen. De vorige zwangerschap had ik met 6 weken een echo ivm bloedverlies anders had het wel op 10 weken geweest.

@ anita1980; dat snap ik want dan heb je een medische reden als achtergrond.

Merken jullie ook met 10 weken dat je een buikje krijgt? Tis leuk om te zien dat het met 4,5 cm al zoveel impact heeft op je lichaam. Gaan er nog mensen naar de negenmaanden beurs?

Terug
Bovenaan