Uitgerekend september 2017

@essjes

hahaha ja gek idee !

Nou de 9 maanden beurs slaat helemaal nergens op! Niet de moeite waard..

niks te vinden alleen wat rompertjes en box kleden verder helemaal niks en super druk!!!

ik moet maandag om half 11 zal er wel even een berichtje uit gooien!

Gebruiker 265533

Wat lief, bedankt voor je berichtje. Heel fijn dat iedereen de moeite doet om mij gerust te stellen.

Verder schrijf ik niet zoveel mee. Wachten het eerst even  af en dan komen ook voor ons de andere vragen en fase.

Fijn weekend iedereen!

Graag gedaan! Hoop dat je goed nieuws krijgt...

Ik wil graag mijn gebruikersnaam wijzigen maar snap niet hoe en waar ik dat kan doen? Dit lijkt ook zo raar...

Hier nog een kleine week tot we eindelijk ook de eerste echo krijgen! Dit is ons vierde kindje, maar het blijft toch steeds niet te bevatten dat er daadwerkelijk een kindje groeit.
Heb een miskraam gehad met bijna 10 weken (bleek op de echo al niet meer te leven), dus die angst en onzekerheid blijft wel in mn hoofd spelen.

Gelukkig dus wel herkenbaar dat de kwaaltjes in golven komen. Was vorige week erg onzeker omdat ik me al zoveel beter voelde en deze week weer volop moe en vlagen van misselijkheid.

Marja89: fijn dat je weer n mooie echo hebt gehad.
Cobie: sterkte in alle onzekerheid...

Hoi dames,

Mijn nekplooinmeting was ook helemaal top en hoef me nergens zorgen over te maken!

Ben gister naar de 9maandenbeurs geweest en ben totaal niet eens met nikki.   Ik ben goed geslaacht, kinderwagen met veel gratis spulletjes,wiegje, kleerttjes, en heel veel info .. was een leuke ervaring.

Vandaag ben ik 13 weken en mijn verschijnselen zijn totaal nog niet verminderd.   Maar is voor een goed doel.

Liefs  x  nicklee

Terug
Bovenaan