Uitgerekend september 2017

Nicklee

wat fijn dat alles goed is !

Nou miss zijn we dan niet in de zelfde zaal geweest?! Er was maar 1 zaal toch? Ik heb geen kinderwagen of wiegje gezien??

Hee meiden.

Wij hebben ervoor gekozen om geen combinatietest te doen. Het is een kansberekening en bij bijv 1 op 200 word er geadviseerd om een vervolgonderzoek te doen. Ik ben bang dat ik bij elke "mindere" uitslag ongerust word en niet meer 100% kan genieten van mijn zwangerschap. Mijn vriend twijfelde nog maar na een gesprek met de VK unaniem besloten! Elke keuze is natuurlijk goed, begrijp ook heel goed waarom je het wel zou doen! Dinsdag ben ik 12 weken, tijdens de termijnecho ben ik vooruit gezet van 10+5 naar 11+2 en ben nu 12 sept uitgerekend! Vooralsnog 0 kwaaltjes maar eindelijk opgelucht ademhalen nadat we onze kleine bellydancer hebben zien dansen, springen en zwaaien. Zelfs het hartje al gehoord!

Cobie, wanneer moet je weer voor de echo? Vind het zo spannend voor jou maar het ziet er wel een beetje rooskleurig uit gelukkig!

Hallo heb mijn 11 weken echo gehad en was allemaal goed maar blijft zo spannend ! Dingen die ik voel in mijn maken me onzeker. Heb nu steeds gevoel van spierpijn .. hoop dat alles goed mag blijven gaan en hier veel tips kan lezen

Super Jennifer, eindelijk die 12 weken voorbij dat zal vast een hele zorg minder zijn! Wij moeten as dinsdag half 2 weer voor een echo, hopelijk dit x positief nieuws want het begint ons wel een beetje op te breken die onzekerheid :)

Hoooii dames

Fijn he jennifer dat je 12 weken bent en duurt echt mega lang voordat je der bent voor je gevoel..  maar moet zeggen de afgelopen weken zijn eigenlijk best hard gegaan .. terwijl toen ik 9 weken was ik echt zoiets had van jeetje minna nog 3 weken tot de 12 weken! Pff en nu denk ik oo nog 6 weken tot mijn 20 weken echo! :)

<p style="text-align: center;">Ach liefe cobie heb het zo met je te doen! Al die onzekerheid.. hoop zo dat jullie morgen pocitief krijgen dat je eindelijk kan gaan genieten!ik ga voor je duimen. Hou je sterk en onwijs veel suc6! X</p>
<p style="text-align: center;">Nikki nee hoor er waren 3 zalen. Die ene zaal naast de eetzaal die vond ik mwa misschien dat je die ook alleen heb gezien?   Heb je de zaal waar prenatal,baby park, baby dump helmaal niet gezien? .. dan kan ik me voorstellen dat je zoiets had van mm slaat dit op dan! Hihi</p>
<p style="text-align: center;">Xoxo nicklee</p>
<p style="text-align: center;"></p>

Mijn moeder en ik zijn ook naar de negenmaandenbeurs geweest en ik vond het best leuk, maar op een gegeven moment werd t te druk en wilde ik lekker naar huis.

We hebben info meegrekegen over de kinderwagens, dus die kunnen mijn man en ik mooi gaan lezen en daarna uitproberen.

Vanmiddag onze eerste echo, spannend en hebben er onwijs veel zin in. Heb weinig tot geen zwangerschapskwaaltjes dus bevestiging zou nu wel fijn zijn.

<p style="text-align: left;">Nicklee</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">ohhhhh dat verklaart een hoop! Ik ben alleen in die zaal geweest naast die la place !!</p>
<p style="text-align: left;">wat stom! Nou dan had ik even verder moeten kijken! Dat verklaart een hoop! Hihi</p>
<p style="text-align: left;">net weer een echo gehad super fijn was bloed nerveus maar alles is helemaal in orde! Ben nu 10 w en 2 dagen</p>
<p style="text-align: left;">zag zelfs de baby bewegen!</p>
<p style="text-align: left;">Kan weer adem halen en ik voel me gelukkig dus veel beter als in het begin !</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Terug
Bovenaan