Uitgerekend september 2017

Dankjewel Marjo, ik ben gewoon ziek van de zenuwen, hele nacht weer liggen draaien, bijna nooit misselijk geweest maar nu wel. Vorige week gingen we eigenlijk al heen met het idee dat het niet goed zou zijn, nu voelt het zoveel spannender.. Hoop dat het duimen gaat helpen! ♡

Lief dat je het vraagt Coby, wij hebben een hele positieve echo gehad. De baby was druk met zijn armpjes en beentjes wat een bijzonder moment was dat. Ik ben 4 dagen later gezet, nu op 22 september uitgerekend, maar goed dat zegt natuurlijk helemaal niets..

Wij laten wel voor de zekerheid een combinatietest uitvoeren, gewoon ter zekerheid.

Heel veel succes en sterkte cobie, ik ga voor je duimen dat je net zo mag genieten als wat ik gisteren gedaan heb!

<p style="text-align: left;">Helaas is het niet goed, het is niet meer gegroeid. Iedereen een hele fijne zwangerschap toegewenst!</p>

Ach lieve cobie wat een sneu nieuws!.  Hadd zo gehoopt voor jullie .  Zullen jullie hier kapot van zijn.. onwijs veel sterkte en kracht net elkaar!

Xx nicklee

Ja ik voel me ontzettend leeg en vreemd en zo vreselijk verdrietig . Nu afwachten hoe verder.. Morgen word ik gebeld door het ziekenhuis, deze zullen ons verder begeleiden.

Terug
Bovenaan