Uitgerekend september 2017

Cobie ontzettend veel sterkte. Het is ongelofelijk moeilijk, weet ik helaas. Maar voor jou vooral nu dat je vorige keer toch nog wel wat hoopgevends had gehoord.... sterkte de komende tijd met afwachten of de behandeling die je kiest en daarnaast het emotionele afscheid nemen. X

Hoi allemaal,

8 september ben ik uitgerekend en heb vandaag een echo gehad van onze kleine stuiterbal met kloppend hartje. Zo blij en dankbaar dat het goed zit. Besef me dat dit echt niet vanzelfsprekend is. Heb net even de laatste paar berichtjes gelezen, sterkte voor de dames die slecht bericht hebben gehad...!

Wat ontzettend verdrietig nieuws Cobie. Al die tijd gehoopt dat het goed zou zijn. Heel veel sterkte met wat komen gaat. Hoop dat je goed bijgestaan wordt.

Ah Cobie wat ontzettend verdrietig! Al die tijd onzekerheid en hoop en dan dit:'( heel veel sterkte en kracht de komende tijd! Ik gun je dat je snel weer zwanger bent en dat het dan helemaal goed mag gaan!

Cobie wat verdrietig, heel veel sterkte de komende tijd.

Ik ga vanmiddag met mijn moeder naar de verloskundige voor een extra echo. Ze belden dat er iemand was die wilde oefenen met echo's maken, nou kom maar op. Mijn lief zit in het buitenland en weet niks van deze extra echo, dus de foto word een enorme verrassing. Ik heb met 8 weken een echo gehad, nu met 10 weken dus weer. Ik heb er zo'n zin in, echt een hoogtepunt na 1,5 week behoorlijk wat last van kwaaltjes.

Terug
Bovenaan