Uitgerekend September 2018

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Hier ook deze week getest en zwanger! Uitgerekend rond 25 september. Hopelijk blijft alles goed gaan want het is natuurlijk nog erg pril.
Voor ons is het ons tweede kindje. Bij de eerste heeft het ca 8 maanden geduurd voordat ik zwanger was. Nu na 2 maanden al! Ik kan het daardoor nog niet helemaal geloven en ben juist doordat het zo snel ging ook nog wel bang dat het misschien niet goed gaat. Well begint het fantaseren over dit broertje of zusje al.
Ik las eerder over een app-groepje. Is hierin nog plek of zit deze al aardig vol? Het lijkt me leuk om contact te houden met een groepje meiden die ook eind september zijn uitgerekend.
Het kan bij ons ook zomaar begin oktober worden want de eerste is met 41 weken en 3 dagen pas geboren. Ik hoop dat de tweede wel iets eerder komt:).

Leuk ? 
ja je kan je 06 nummer mailen naar : septemberbaby2018@gmail.com

zie je vast wel in de app;)

groetjes,
Petra

Hoi! 
Ik ben er ook net achter gekomen dat ik weer zwanger ben. Als het goed is 26 september uitgerekend. Ik heb 4 maanden geleden een miskraam gehad met 9 weken. Merk dat ik nu nog helemaal niet blij kan zijn, kan het denk ik pas geloven als we het hartje hebben gehoord. 
Ik voel linksonder lichte steken. Niet zeer, maar gevoelig. Is dit herkenbaar voor jullie? Verder heb ik nog nergens last van en dat zorgt er ook voor dat het nog niet te geloven is. 

Hoi hoi
gefeliciteerd allemaal! Ik afgelopen donderdag een positieve test volgens de berekening ongeveer 20 sept uitgerekend en 5 weken zwanger. Aankomende vrijdag onze eerste echo al super spannend! 

Hoi eva smile!
gefeliciteerd met je zwangerschap!
ik denk dat die steekjes erbij horen, ikzelf ben nu 8 weken zwanger en heb ook vaak last van steekjes en hele lichte krampjes.
eerst maakte ik mij daar ook druk om maar heb afgelopen dinsdag een goede echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien, het schijnt er allemaal bij te horen omdat je baarmoeder aan het groeien is en je banden gaan uitrekken.
er gebeurd zoveel dus is ook normaal dat je dat voelt;)
ik zou me er niet te druk om maken en probeer er van te genieten!
liefs!

Hoi allemaal,  ik ben rond 20 september uitgerekend van ons eerste kindje. Is een lange weg geweest (uiteindelijk ivf) dus helemaal blij. Wel last van misselijkheid en buikpijn en erg moe. Heb 6 februari m'n eerste echo. Ik zal m'n nummer ook ff mailen,  lijkt me wel gezellig om ervaringen te delen enzo.  
Groetjes Annemarie 

Hoi allemaal,  ik ben rond 20 september uitgerekend van ons eerste kindje. Is een lange weg geweest (uiteindelijk ivf) dus helemaal blij. Wel last van misselijkheid en buikpijn en erg moe. Heb 6 februari m'n eerste echo. Ik zal m'n nummer ook ff mailen,  lijkt me wel gezellig om ervaringen te delen enzo.  
Groetjes Annemarie 

Groetjes Annemarie 

Terug
Bovenaan