Uitgerekend September 2018

Gefeliciteerd dames,

ik ben nu 11 weken en 3 dagen zwanger van mijn tweede
mijn eerste nu 10 maandjes....

ik ben op 04/09/2018 uitgerekend.... is het misschien leuk om een WhatsApp groep te starten en dan onze ervaringen enzo uit te wisselen?????

Dank jullie voor jullie reactie reina en anoniempjee. 
Het is idd vreselijk verwarrend en het wachten is slopend. Nog een week! Gelukkig is mijn vriend eerder thuis gekomen, die is normaal de hele  week weg voor z'n werk. Hij is een grote steun maar voor hem is het ook moeilijk. Er zit niks anders op dan wachten...
Ik hoop dat degene die nog de eerste echo moeten krijgen allemaal goed nieuws krijgen. En die al goed nieuws hebben gehad, gefeliciteerd! 
Groetjes 

Dank jullie voor jullie reactie reina en anoniempjee. 
Het is idd vreselijk verwarrend en het wachten is slopend. Nog een week! Gelukkig is mijn vriend eerder thuis gekomen, die is normaal de hele  week weg voor z'n werk. Hij is een grote steun maar voor hem is het ook moeilijk. Er zit niks anders op dan wachten...
Ik hoop dat degene die nog de eerste echo moeten krijgen allemaal goed nieuws krijgen. En die al goed nieuws hebben gehad, gefeliciteerd! 
Groetjes 

Wat spannend allemaal, die eerste echo's.. Had al een tijdje niet meer meegelezen, omdat ik gewoon niet echt meer blij durfde te zijn..Ik heb vorig jaar augustus een miskraam gehad bij 9,5 week na een eerdere goede echo, dus ik vind het allemaal mega spannend..
Gelukkig vandaag duidelijkheid gekregen en vooralsnog gaat het allemaal goed! Ben vandaag 7+1 en dit klopte exact met de echo. Ook was het hartje heel mooi te zien, zelfs met de uitwendige echo..
Hopelijk kan ik vanaf nu een beetje gaan genieten (al heb ik natuurlijk eerder meegemaakt dat het later nog mis ging) en ik hoop ook echt dat iedereen hier goed nieuws mag krijgen!!
Liefs van Sophie

Gister geweest voor een tweede (inwendige) echo omdat ik net als Martine vorige keer de boodschap mee had gekregen dat ik niet volgens de planning liep die ik had berekend en het heel klein was en achterliep. 2 weken lang met zenuwen rondgelopen maar de echo was goed! Ik ben nu 8 weken en 2 dagen en uitgereken op 19 september. Natuurlijk nog geen garantie maar wel een opluchting dat tot dusver alles goed was.

Ik vind het spannend net als jullie om tot die 12 weken te hopen op een goede voorzetting van de zwangerschap. Bij een heftige steek of darmpijn check ik toch even extra op de wc of ik niet wat bloedverlies heb. Ik vind het super knap dat er vrouwen zijn die onbezorgd kunnen genieten nu al ik vind dat een uitdaging.

Foldertje meegekregen voor de NIPT-test. Gaan jullie dat ook overwegen? 

@fietjepietje 
Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!
Ik durf er niet op te hopen maar blijkt dus wel dat het goed kan komen. Hoe ben jij die 2 week doorgekomen? Ik weet niet zo goed waar ik het zoeken moet. Woensdag was ik jarig, besloten om dit weekend toch maar mn verjaardag te vieren om ook een beetje afleiding te hebben.
Voor onze slechte echo hadden we al besloten om een nipt test te willen, dit ook ivm met mijn leeftijd (ben 39 geworden).
Hopelijk lukt het je nu een beetje van je zwangerschap te genieten.

Terug
Bovenaan