Uitgerekend September 2019

Wat vervelend die pijn! Eigenlijk mag je alleen paracetamol innemen. 1gr per keer werkt het best. Ik zou diclofenac etc absoluut niet innemen, helaas..!
Veel succes! En hopelijk wordt het snel beter!

[quote quote=10163437]Wat vervelend die pijn! Eigenlijk mag je alleen paracetamol innemen. 1gr per keer werkt het best. Ik zou diclofenac etc absoluut niet innemen, helaas..! Veel succes! En hopelijk wordt het snel beter![/quote]
Dankjewel voor je reactie. Ik heb de Voltaren K genomen tot ik wist dat ik zwanger was, dus toen ik al zeker 3 a 4 weken was. Ik wist het toen nog niet echt. Nu dus al anderhalve week geen pijnstilling. Helemaal geen enkele. Omdat de pijn sinds 2 dagen weer wat toeneemt wil ik graag s morgens wat nemen om de dag te kunnen starten en paracetamol mag dus wel? het liefst neem ik niks en daarom wil ik ook naar de fysio.

Lucky me. Je weerstand lager tijdens de zwangerschap vink. Ben hondsberoerd zo bizar verkouden. Tranen uit mn ogen continu. Bleh! Voor het eerst in 3 jaar bij mn baas ziekgemeld (ach eigenlijk werd ik naar huis gestuurd). Nu proberen goed te blijven eten en drinken voor de baby en af en toe paracetamol. Nog gouden tips haha? 

He anemoontje wat vervelend. Ik ben ook zo’n 2 tot 3 weken verkouden geweest en gaat nu (eindelijk) wat beter. Lekker veel slapen, douchen, evt in bad en verder heb ik veel gestoomd. Ook van die dampo capsules op een zakdoekje en dan flink proberen in te ademen. De gouden tip heb ik helaas ook niet..

ik heb morgen om 17.00u de eerste echo. Doe geen oog dicht denk ik vannacht. Vind het zo spannend.. 

Juffielies zo lang! My God hoopte dat ik na 3 dagen max wel weer de oude ben.

succes met de echo morgen en jij ook JulieD. Laat het even weten hier he! Hoeveel weken zijn jullie nu?

Ja indd spannend Julied, hoop voor ons beide positief nieuws!
anemoontje ja echt verschrikkelijk lang. Heel irritant! Na een paar dagen ging het wel weer wat beter maar het echte snotteren duurde echt (te) lang!
ik ben nu (als het goed is) 8 weken en 2 dagen. Ik laat het zeker morgenavond weten! 

Terug
Bovenaan