Uitgerekend September 2019

Ik ben, zoals ik het berekend heb, nu precies 8 weken zwanger.  Bij de echo dus 8 weken 1 dag. Ben benieuwd. Weet ook niet precies wat er allemaal gedaan wordt morgen. Ik laat het maar op mij afkomen. Ik duim op een goede echo. Maar je kunt nog niet echt ergens op rekenen voor mijn gevoel. 
Min vriend denkt daar anders over. Die gaat er van uit dat het allemaal goed is. Ergens super prettig. Maar ook wel irritant 

JulieD vervelend he die mannen! Ik probeer hem al steeds te zeggen dat ik mij niet tot nauwelijks zwanger voel, geen kwaaltjes heb etc. Maar krijg steeds het positieve te horen dat iedereen anders is etc. Is wel zo, maar ergens denk je jezelf en je vriend toch een beetje in van stel het is niet goed... lastig! 
Volgende week rond deze tijd komen wij net thuis van de echo haha!

@Valerie: wat fijn dat je ook weer een goede echo had! Wij hebben de 19e ook de termijnecho. Gaan jullie de NIP-test ook doen? Wij wel.
@Mamainsept: ik weet niet wanneer de vliezen breken, of dat dan aan de onderkant is.. ? Lijkt me wel meest logische. Iig groeien beide vliezen straks aan elkaar en vormen 1 vlies. En het was idd heel leuk om het nieuws aan onze dochters te vertellen. Ze zijn er nu al heel gek mee.
Ik vind die positieve nuchtere mannen eerlijk gezegd wel fijn! Ik heb er thuis ook zo eentje en ik vind dat persoonlijk ondersteunender dan een man die met alle kwaaltjes in de stress schiet en van het negatieve uitgaat. Okee, vooral in het begin heel nuchter (en afwachtender), want hij voelt het niet in zijn lijf zoals ik. Maar wel een rustig baken naast mij.. ?
Groet,
Eefje

Ik heb morgen ook de eerste echo om 19.30. Super spannend! Ben morgen 8+1. Heb er een goed gevoel over, we zullen zien!
Succes morgen!

Leuk al die echo's morgen! Spannend maar we duimen voor jullie! 
Beterschap Anemoontje!
Ik denk dat wij de nipt ook willen doen, incl  nevenbevindingen. Ik las wel gisteren een topic op dit forum over nevenbevindingen die dan uiteindelijk niet waar blijken te zijn en toen werd ik toch ook aan het twijfelen gebracht. Wat doen jullie? 
Succes en veel plezier met de echo's dames oh en degene die op vakantie zijn, fijne vakantie! 
Xx

Succes met alle echo's dames. Hopelijk mooie kloppende hartjes allemaal :)
En heel herkenbaar van die mannen. Hier ook zo'n nuchter persoon. Zij ervaren het gewoon zo anders als wij. Maar ik sluit me wel bij Eefje aan, het is ook wel weer fijn zo'n rustig persoon naast je die je met je beide benen op de grond houdt ;) 

Ik heb vanmiddag 14 uur de eerste echo. Zou dan 8+3 zijn dus heel benieuwd. Denk dat als het goed is en je mooi hartje ziet het dan ook pas echt bij Mn vriend binnen gaat komen. Ik heb er in iedergeval slecht van geslapen maar gaan uit van het positieve. 
Iedereen die vandaag ook echo heeft succes!!

Terug
Bovenaan