Uitgerekend September 2019

Hallo allemaal
Gister mijn echo gehad en va  7+1 naar 7wk gegaan loopt dus prima! En het hartje zien kloppen ? wow! Dat maakte het helemaal echt! Ik zit daardoor ook aan eind sep hoor! 25e, maar september is september en dus de goede groep :)
@Anemoontje.. Ik snap je eet buien.. ik ben regelmatig misselijk over de hele dag.. Twijfel dan steeds of ik wel of niet moet eten. Ik ben er achter dat ik juist wel moet eten en als ik dan eet niet meer te stoppen.. Aangezien ik er ook aanleg voor heb, flink wat gezond voedsel in huis gehaald..
Kwaaltjes/geen kwaaltjes: ik heb ze helaas allemaal geloof ik maar zoals mijn partner steeds zegt.. het is goed voor je, want het geeft je meer rust om wel iets vervelends te voelen dan weinig tot niets te voelen.. (al zou voor mij de misselijkheid wel wat minder mogen hoor ?)

kwaaltjes of geen keaaltjes... het is allemaal wat.
sinds gisteren avond heb ik iedere keer weer van die lijkt op ongestledheids krampen. best irritant. 
meer dames daar nog steeds last van?

Hier 24/7 kotsmisselijk en je echt beroerd voelen, hoef gelukkig niet te spugen maar Moet mezelf wel dwingen om iets te eten.
Avondeten moet ik niks van weten staat me heel erg tegen. 
Ben volgens eigen berekening nu 7 weken en 3 dagen aanstaande woensdag eerste echo 

[quote quote=10165170]kwaaltjes of geen keaaltjes… het is allemaal wat. sinds gisteren avond heb ik iedere keer weer van die lijkt op ongestledheids krampen. best irritant. meer dames daar nog steeds last van?[/quote]
Ja sinds vannacht heb ik ook 'ongesteldheidskrampen'. Maar ik weet dat dat normaal is, zolang het maar niet erg pijnlijk wordt is er meestal niet veel aan de hand.

@egeltje. Ik heb ook veel ongesteldheidskrampen gehad dat was zo rond de 5 a 6 weken zwanger. Nu heb ik deze krampen helemaal niet meer en zijn mijn borsten ook niet meer heel pijnlijk. Het stomme is dat dat mijn zorgen nu weer wekt dat de symptomen minder zijn.

O jongens ik ben zo moe. kan wel janken.. merk echt dat ik op donderdag eigenlijk al smeek om weekend maar nog 1 dag moet.. zijn jullie ook zo moe? 

@Juffielies echt kapot!?
Kan elke dag wel om 8 uur naar bed gaan. Moet wel zeggen dat ik nu ook snip verkouden ben en last heb van mijn keel.
Vanmiddag 10 rapport gesprekken gehad dus dat werkt ook lekker mee.
Net uit mijn werk nog even snel strepsils gehaald. Kwam ik thuis, toch maar even googelen. Mogen strepsils ook al niet?
Verder zijn al mijn kwaaltjes eigenlijk al een week weg. Niet meer misselijk geweest, geen buikkrampen, geen pijnlijke borsten meer. Dat maakt inderdaad soms onzeker. Maar gelukkig ook geen bloedingen gehad. Dus nog even anderhalve week volhouden tot de termijnecho.

Terug
Bovenaan