Uitgerekend September 2019

Ik ben ook ontzettend moe! Van de week een half uur zitten huilen van moeheid. Haha hormonen! Ik ben nu 8+3 eerste echo eergister gehad. Nu wachten tot 12 weken voor de volgende echo. Best lang wachten vind ik..voelt ook een beejte gek zo'n rustige periode. Een gevoel van en nu? 
Ik heb ook weinig klachten vooral erg moe en pijijke borsten. En een opgeblazen buik..! Heb al positiebroeken besteld. Loop vanaf het einde van de middag met mijn broek open. Haha!

Septembermamatobe en estherseptember, Fijn dat jullie ook zo moe zijn, nou ja... niet fijn ;-) , maar voelt voor mij prettig dat het herkenbaar is bij jullie. Heb ff een dutje gedaan en nu gaat het wel weer. Merk inderdaad dat ik dan ook heel emotioneel word en ff echt niet met mezelf door een deur kan.. mijn arme vriend Haha.. nou ja kan er ook niks aan doen.
septembermamatobe wat vervelend dat je ook al geen strepsils mag.. ik heb voor mijn keel toen ik verkouden was veel van die anti flu snoepjes op en daarnaast met zout gegorgeld. Wie weet heb je daar wat aan. 
estherseptember ik heb ook eergisteren de echo gehad, ben nu 8+4 maar mag al woensdag de 20e terugkomen voor de termijn echo. Vond dit vroeg maar de verloskundige zei dat dat geen probleem was. Ben benieuwd of ze dan wel alles kunnen zien, ben dan 10,5e week i.p.v. 12 weken. Spannend!

Oh die moeheid...zo herkenbaar!
Ik hoop echt dat dat na 12 weken beter wordt. Maar ik hoor ook wel dat het de hele zwangerschap kan duren.

Hallo!!
Ook ik heb gister een goede echo gehad! Wat een opluchting. Hartje klopte mooi en de kleine bewoog zelfs al.
Ik ben nu 9+3 ongeveer. Over 1,5 week alweer een echo en dan gaan ze de echte termijn berekenen en de uiteindelijke uitgrekende datum. Waarschijnlijk iets eerder dan mijn berekening. Daarna  begin maart alweer een echo voor gewoon controle. Super fijn, met ongeveer 13 weken 3 echo’s gehad. 

Ook kiezen wij voor de nipt test, volgende x gaan we bloedbrikken en dan horen we begin maart wat de uitslag is. Hopelijk niks aan de hand. 

Wat is dit fijn! Vond het zo spannend of alles wel goed was gegaan. Ook vertelde ze me dat de kans nog heel klein is dat het fout gaat. Ik ga nu echt genieten maar denk pas echt na 3 weken ?

liefs R

Septembermamatobe en estherseptember, heel herkenbaar! Ik ben ook zooooo moe. Kan iedere avond wel om 20.00 uur slapen haha. Misschien ook een onderwijsdingetje? Ik zit namelijk ook in het onderwijs en werk momenteel 5 dagen. Ik vind het best zwaar nu. 
Zijn jullie al aangekomen? Mijn broek zit echt strakker en de weegschaal geeft +1 aan. Ben ook gestopt met roken dus wellicht heeft dat er ook mee te maken. ik ben nu 9+1. Op maandagavond 18-2 mijn termijnecho. 
Heb trouwens voor mijn man het boekje gekocht: “Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt” van Kluun. Echt een aanrader. Het is hilarisch geschreven. 
liefs 

Goedemorgen dames. 
Ik lees veel berichten over mensen die al een beweging hebben gezien op hun echo... zijn er ook mensen die deze nog niet gezien hebben? Ik beb namelijk een mooi kloppend hartje gezien maar verder geen beweging. 

Voorzichtig meld ik mijn ook in de groep. Ben nu 7 + 3 volgens eigen berekening. Lees al een tijdje mee want alle verhalen zijn zo herkenbaar! Echt super fijn. Omdat ik in november en vroege miskraam had met 6 weken durfde ik nog niet echt. Ik had me ook voorgenomen om nog even te wachten met de vk bellen. Had ik dat nou maar niet gedaan! Vanochtend gebeld en ze zitten al vol voor september! Sta nu op de wachtlijst, wat ook gek is want als er een plekje vrij komt.. nou dan is er iemand heel verdrietig. Toch hoop ik daar terecht te kunnen vanwege zeer goede referentie van mijn stiefzus. Mag over 2.5 weken weer bellen, en als er eerder een plekje komt bellen ze mij. Nog even wachten dus tot de eerste echo.... zo benieuwd of alles goed gaat nu... wachten duurt lang!

@Iris..wat vervelend dat ze al vol zitten. Ik had me aangemeld voor groeplessen bij de verloskundigepraktijk, maar die zaten ook  al vol. Ik mag nu mee doen met de oktobergroep. Loop ik iets voor, maar is volgens mij niet zo erg.
September is echt een drukke maand volgens mij :p

Terug
Bovenaan