Uitgerekend September 2019

@mamainsept Inderdaad! Drukke maand.  Maar vroeg inschrijven voor de opvang dan ?.
Ik ben nu op berekend op 27 sept maar dat kan ook nog begin oktober worden. Helaas wilde ze daar niet vanuit gaan bij de vkpraktijk
Ik ben gelukkig vrijdag altijd vrij. Was vandaag weer heel erg moe. Net op de bank in slaap gevallen! 

&wendess
Volgens mij lag jou kleine dan gewoon lekker te slapen. Is maar net of ze actief zijn! Verder was alles goed toch? Is maar een moment opname.

x R

Hoi allemaal!
Ook ik ben in september uitgerekend. Rond 24 septenber!
Heb dinsdag de eerste echo, zo spannend!
Best wel wat kwaaltjes al? Misselijkheid, vroeg wakker (is dit een kwaal, please?!), opgeblazen gevoel, pijnlijke borsten.
Gister naar de bios geweest, de film Green Book. Af en toe wist ik niet waar ik het zoeken moest. Dronk er iemand melk uit een fles, at stukken kip uit zn vuistje, pizza dubbel klappen en opeten ?.
Meer die hier last van hebben? 

Roon x wellicht inderdaad een onderwijs ding. Ook ik sta 5 dagen per week voor de klas. Ik moet zeggen dat de dinsdagen mij het zwaarst vallen nu. Daarna is het weer te overzien haha. 
Volgende week oudergesprekken, twee avonden tot laat op school. Maar daarna heerlijk een weekje vakantie, die voor mij als het goed is heerlijk begint. Ook ik heb namelijk 18-2 de termijn echo. Dan ben ik 10+3. De eerste echo dus heel spannend. Ik mag gelukkig al om 09.15 uur. 
Afgelopen week voor t eerst bij de verloskundige geweest voor de intake. Helaas gingen we niet naar t hartje luisteren maar het gesprek was fijn.

Haha zeker leuk al die juffen! Ik heb over 2 weken oudergesprekken brrrr nog niet echt zin in ;-). Wij hebben over 3 weken vakantie (normaal vier ik uitgebreid carnaval maar dat wordt nu een relax weekje denk ik )
Mamainsept ik kijk er wel naar uit maar vind het ook zo onwerkelijk om het jaar niet te starten. Kan ik nog niet helemaal beseffen Haha maar dat komt vast als echt iedereen op school van Mn zwangerschap weet. Nu weet alleen Mn directrice het ivm formatie. 

Leuk al die juffen! Ik vind alle dagen zwaar haha. Overdag trek ik het nog wel. Maar ‘Savonds lig ik om 20.00 uur te slapen. Hoop wel dat dit gaat veranderen,  het is niet echt gezellig zo. 
Ook ik heb over 2 weken rapportgesprekken en 18 februari de termijnecho. Wel pas om 19.30 uur. Super spannend!! Ik ben dan 10 + 4 dagen. 
Ik kijk er nog niet naar uit.. Ben best gek op mijn werk. Komt vast wel wanneer de zwangerschap zwaarder wordt. Ik vind het een heel gek idee om het schooljaar niet op te starten en daarna een duo te krijgen. Wordt vast even wennen als je het jaren alleen hebt gedaan. Jullie al een idee hoeveel dagen jullie willen gaan werken in de toekomst? 

Liefs 

Ik ben kleuterjuf. En ik zie andere kleutercollega's vaak al eerder uitvallen, omdat je bij die kleintjes toch vaak moet bukken en fietsjes tillen enz. Dus vandaar dat ik wat extra verlof wel fijn vind ;)
Ja het schooljaar niet starten lijkt me ook heel raar! Ik twijfel nog tussen 2 dagen of 3 dagen werken. Bij 3 dagen houd je nog wel de eindverantwoording. Weet jij het al Roon?

Terug
Bovenaan