Uitgerekend September 2019

Ik heb fulltime groep 5. Deze week al 2 dagen gesprekken gehad en a.s. maandag weer.
Daarna ook lekker een weekje vakantie. Ik mag toevallig ook 18-2 voor de termijn echo. Volgens mijn berekening dan 11 weken. Maar volgens de eerste echo dan 10.1 weken. Zal er waarschijnlijk ergens tussenin zitten.
Ik heb deze week mijn team alvast ingelicht. Een aantal collega's vroegen namelijk steeds of het wel goed met me ging. Ik zag er blijkbaar net zo moe uit als ik me voelde.
Ik wil straks waarschijnlijk 4 dagen werken. Mijn vriend werkt in de horeca. Hij kan doordeweeks 2 dagen thuis zijn, ikzelf dan 1 dag, mijn moeder wil 1 dag oppassen en dan nog 1 dag naar de opvang.
Vraag me wel af of ik 4 dagen niet te zwaar vind.

Hoi allemaal,
Weer even een berichtje van mij, dit keer met heel goed nieuws. Zoals jullie wellicht weten moest ik vanmorgen terug naar de VK omdat vorige week maandag nog niet echt een hartje te zien was en ik veel minder was dan ik gedacht had. Deze week ook gebloed dus vandaag met veel zenuwen naar de VK. GOED NIEUWS! Mooi kloppend hartje, een hele mooie vruchtzak die goed strak stond en heel mooi rond was zei de VK. op dit moment volgens de meting zo'n 7.3
Iets verder dus dan hoe ze vorige week gemeten had. We zijn zo blij!!!! Nu hebben we 2 maart weer een check en dan ben ik iets meer dan 10 weken. Ik denk dat wij wachten tot we zeker weten dat die ook goed is voor we het tegen iemand zeggen. Nu weet echt nog helemaal niemand het.
Super blij dus. Ook heel moe hahahaha. Zo elke dag wel een dutje willen doen. Maarja werk op papier 40 uur in de praktijk vaak wat meer waarbij komende week 2 dagen van 12 uur pfffff nouja nu kan het nog zullen we maar zeggen

Wat een geruststelling JLG! Gefeliciteerd en geniet!
Ik heb ook fulltime groep 5. Heerlijke clubje dit jaar dus dat scheelt een hoop. Als kleuterjuf begrijp ik dat het lichamelijk wat zwaarder is. Fijn dat de zomervakantie dan mooi voor je verlof valt. 
Ik weet nog niet of ik 3 of 4 dagen wil gaan werken. Ik vind 4 dagen één groep met een duo voor 1 dag ernaast best pittig aangezien je dan alleen de verantwoordelijkheid draagt. Heb jij dat niet Septembermamatobe? 4 dagen werken sta ik opzich wel positief tegenover. Maar in het onderwijs??? Dat weet ik even niet. 

[quote quote=10165845]Hoi allemaal! Ook ik ben in september uitgerekend. Rond 24 septenber! Heb dinsdag de eerste echo, zo spannend! Best wel wat kwaaltjes al Misselijkheid, vroeg wakker (is dit een kwaal, please?!), opgeblazen gevoel, pijnlijke borsten. Gister naar de bios geweest, de film Green Book. Af en toe wist ik niet waar ik het zoeken moest. Dronk er iemand melk uit een fles, at stukken kip uit zn vuistje, pizza dubbel klappen en opeten . Meer die hier last van hebben?[/quote]
Ohh zo herkenbaar!
Als er iemand ook maar een ui bakt ga ik al zwaar over mn nek. Moet sowieso niet veel van eten en die geur hebben 
Volgens mijn berekening ben ik de 23e uitgerekend en woensdag 1e echo

JLG wat een mooi nieuws! Fijn!!! 
Ik werk ook fulltime in groep 3 (gezellig maar pittig clubje) merk dat ik savonds wel echt gebroken ben en ook last van mijn rug heb (moet echt rekening houden met mijn houding gedurende de dag).
roon dat is precies de reden waarom ik graag na mijn zwangerschap 3 dagen wil werken. Dan kun je de verantwoordelijkheid met je duo delen, met 4 dagen blijf en ben je eindverantwoordelijk in je eentje. 

Wat veel juffen hier. Ik werk in de gehandicaptenzorg best pittig vooral nu met d3 zwangerschap moet ik in een escalatie vaak een stapje terug doen al lukt dit aardig zonder het al te vertellen. Ik heb maandag de 11 weken echo ben zo benieuwd. Gisteren het aan mijn zus en zwager verteld super leuke reactie ze waren zo blij:) 

Hoi allemaal,
Heeft iemand een goeie tip voor mij? Ben al de hele dag misselijk en heel erg moe. Heb net nog even 2 uurtjes extra geslapen, maar voel mij nog hetzelfde. Vanavond gaan we met een vriendengroepje uit eten en bowlen. Wat kan ik doen om mij een beetje fitter te voelen? Iemand een goede tip? We willen vrienden pas vertellen over de zwangerschap nadat ik de eerst echo met 10+ weken heb gehad.

Had vandaag weer wat roze bloed bij het afvegen. Wel had ik dit na dat ik harde ontlasting had gehad. Zou dit kunnen komen door druk zetten ofzo? Sorry klinkt niet zo fris! Maar het is alleen 1x en dan is het weer klaar.
Had het in het begin van de week ook al. Heb toen de verloskundige gebeld en die zei misschien innesteling ofzo. Ben nu 7w en 4d denk ik. Had ook wel tegen haar gezegd dat ik 7w dacht te zijn.

Terug
Bovenaan