Uitgerekend September 2019

Vervelend Loesje! Kan je niet vragen of je eerder een echo kan krijgen? Met zeven weken moeten ze genoeg zien! Gewoon beetje doordrukken want je vindt dit niet fijn!

Kan het altijd vragen anemoontje. wel heb ik het opgezocht en kan het zijn door druk zetten bij harde ontlasting of niezen ofzo. Want heb verder geen erge buikkrampen of echt rood bloed. En echt alleen bij afvegen. En 1 keer de keer erop toen ik heen ging weer niks. 

Oja en op de site van de  verloskundigepraktijk staat: neem contact op als je helderrod bloedverlies hebt of veel bloedverlies. en dat heb ik dus niet. 

Leuk al die juffen!
Ik heb ook 3 jaar voor de klas gestaan en nu ook nog wel zoiets want als lees- en mediaconsulent werk ik vanuit de bibliotheek op de basisscholen en doe ik allemaal leuke lessen om het lezen te bevorderen. Ik heb ook alle vakanties vrij dus ben straks volgens mij ook iets van 5 maanden vrij!!! Wow haha 
Nu werk ik 23u op 4 dagen maar ik denk dat ik 23u op 3 dagen wil gaan werken. Ik ben er nog niet heel erg mee bezig omdat ik nog steeds niet echt goed durf merk ik.. 
Wat fijn JLG!!  

[quote quote=10165995]Had vandaag weer wat roze bloed bij het afvegen. Wel had ik dit na dat ik harde ontlasting had gehad. Zou dit kunnen komen door druk zetten ofzo? Sorry klinkt niet zo fris! Maar het is alleen 1x en dan is het weer klaar. Had het in het begin van de week ook al. Heb toen de verloskundige gebeld en die zei misschien innesteling ofzo. Ben nu 7w en 4d denk ik. Had ook wel tegen haar gezegd dat ik 7w dacht te zijn.[/quote]
Hoi hoi,
Vanmorgen vertelde de VK mij dat doordat alles zo goed doorbloed is van binnen je nu sneller wat bloed kunt verliezen. Ook is je bloed nu dunner en vloeibaarder. Ze zij dat ik bij snuiten wat bloed uit je neus kunt zien, na gemeenschap kun je wat bloed verliezen, na een tijdje lastige ontlasting of zelfs bij je tandvlees bij de tandarts. Ik had afgelopen week ook wat helderbloed maar zonder krampen en stolsels. Vandaag goed nieuws gekregen dus het hoeft niks te betekenen. Anders gewoon even bellen!
Sterkte

[quote quote=10165958]
Hoi allemaal,
Heeft iemand een goeie tip voor mij? Ben al de hele dag misselijk en heel erg moe. Heb net nog even 2 uurtjes extra geslapen, maar voel mij nog hetzelfde. Vanavond gaan we met een vriendengroepje uit eten en bowlen. Wat kan ik doen om mij een beetje fitter te voelen? Iemand een goede tip? We willen vrienden pas vertellen over de zwangerschap nadat ik de eerst echo met 10+ weken heb gehad.
[/quote]
Wat heb je uiteindelijk gedaan ivm het bowlen? Ik heb vandaag weer een dutje van bijna 2 uur gedaan, heb er gewoon aan toegegeven. Door de week kan dit haast niet dus in het weekend doe ik het gewoon. Veel tips heb ik niet echt. Ik merk dat af en toe even de koude wind in gaan mij wel helpt, het maakt me wat alerter/frisser wat minder duf zeg maar. En ik drink veel water en eet regelmatig wat koud fruit, dat helpt ook voor mij. Warm eten en drinken maakt me juist was soezelig hahaha. Douche ook wat frisser af. Verder geen tips, hier ook erg vermoeid. Als je betere tips hoort dan mag je ze zeker delen hahaha

Ik kom ook weer een keer langs.. Ik lees alle berichten wel maar soms weet ik even niet wat ik moet reageren ?
JLG wat ontzettend fijn dat je een goede echo had, dat zal opluchten zeg. Majom die extreme vermoeidheid heb ik ook nog steeds. Weet soms ook niet waar ik het zoeken moet..? Vanmiddag ook weer 1.5u liggen slapen. Ik probeer doordeweeks 's avonds na het werk zoveel mogelijk rust te pakken en gewoon echt op tijd naar bed te gaan. In het weekend niet teveel plannen. En gewoon soms toegeven aan de vermoeidheid als daar ruimte voor is.. je lichaam heeft dat nodig!
Ik ben nu 8w2d. Gisteren intake gehad bij de verloskundige, op 25-2 hebben we de termijnecho. Nu al zenuwachtig als ik eraan denk? Hoop zooo dat hij/zij goed gegroeid is en het hartje nog mooi klopt.. Heb daar echt angsten om maarja. Op de 1 of andere manier stelt die vermoeidheid me ook wel weer gerust, ons kleintje slurpt al mijn energie op om te groeien ofzo??
Willen jullie het geslacht eigenlijk weten??

@JLG Ik ben toch uit eten gegaan en gaan bowlen. Inderdaad hielp wat frisse wind wel goed en verder een beetje fris eten. Af en toe op de wc even wat koud water over mn gezicht en nek gedaan. Dat werkt bij mij ook.
Ik heb vanmiddag ook een dutje van 2 uurtjes gedaan. Anders hou ik het niet vol. Nu snel naar bed en weer flink wat slaap pakken. Ik ben nu 7+5
@Mientjeeee. Ik zou het wel graag willen weten, maar mijn vriend niet. We zijn dus nog in dubio wat we gaan doen. En jij?

Terug
Bovenaan