[quote quote=10165958]
Hoi allemaal,
Heeft iemand een goeie tip voor mij? Ben al de hele dag misselijk en heel erg moe. Heb net nog even 2 uurtjes extra geslapen, maar voel mij nog hetzelfde. Vanavond gaan we met een vriendengroepje uit eten en bowlen. Wat kan ik doen om mij een beetje fitter te voelen? Iemand een goede tip? We willen vrienden pas vertellen over de zwangerschap nadat ik de eerst echo met 10+ weken heb gehad.
[/quote]
Wat heb je uiteindelijk gedaan ivm het bowlen? Ik heb vandaag weer een dutje van bijna 2 uur gedaan, heb er gewoon aan toegegeven. Door de week kan dit haast niet dus in het weekend doe ik het gewoon. Veel tips heb ik niet echt. Ik merk dat af en toe even de koude wind in gaan mij wel helpt, het maakt me wat alerter/frisser wat minder duf zeg maar. En ik drink veel water en eet regelmatig wat koud fruit, dat helpt ook voor mij. Warm eten en drinken maakt me juist was soezelig hahaha. Douche ook wat frisser af. Verder geen tips, hier ook erg vermoeid. Als je betere tips hoort dan mag je ze zeker delen hahaha