Uitgerekend September 2019

Voor vermoeidheid enige tip die ik kan geven naast op tijd naar bed, je rust pakken en niet te veel hooi op de vork nemen is naar buiten gaan. Verder slik ik vitamine D. Het is geen wondermiddel ook ik ben af en toe gewoon te moe :)
Ik ben hard aan het af tellen aanstaande donderdag eerste echo. Meer meiden die eindelijk voor de eerste echo mogen deze week?

@Egeltje, ja wij mogen deze week ook eindelijk voor de 1e echo langskomen! Spannend.. 
Wij vrijdag om 8.00 uur, volgens mijn berekening ben ik dan 9+2.. 
We hebben het afgelopen week al wel bekend gemaakt aan onze ouders en mijn zus.. 
Mocht het goed zijn maken wij het ook bekend aan de rest van de familie, vrienden, op het werk etc..
Wij hebben al een zoontje en iedereen heeft al het vermoeden dat ik zwanger ben.. Ik heb ook al een klein buikje inmiddels.. Dus hoef ik ook niet meer gek te doen om het te verbergen.. 

Hier ook die oneindige vermoeidheid! Ik slaap wat af zeg. En hoewel ik het liefst NIETS anders doe dan op de bank of in bed liggen merk ik toch dat ik er minder last van heb als ik gewoon bezig ben. Koken, boodschappen doen of een blokje om lopen geeft me een boost, maar ik kan mezelf daar niet altijd vooraf van overtuigen ??
wij hadden 4-2 de eerste echo, alles groeide goed en mooi kloppend hartje. Toen 8w2d, we mogen 25-2 weer voor de termijnecho! 
Afgelopen week heb ik gevochten tegen griep ☹️ 38,8 graden, spugen, diarree en 5 dagen slapen. Nu gaat het weer wat beter, maar mijn darmen zijn aardig van slag en de obstipatie helpt ook niet echt. Al met al, klaag ik lekker haha!
maargoed, er groeit een mensje in mijn buik en zolang die groeit en het goed doet maakt het niet uit hoe ik me daarbij voel ?
fijne zondag allemaal!

Hallo dames!

Ik heb dinsdag de 1e echo en vind het heel spannend zoals het nu lijkt 20 sep uitgerekend van onze 1e

Ik ben alleen zoooo ziek.. hou niks binnen en voel me zo beroerd heb alles al geprobeerd.. meer dames die hier zoveel last van hebben?
Ik weet soms niet waar ik het zoeken moet.

Minty: net wat jjj zegt bezig blijven! Echt de gouden tip. Ik werk 40 uur ga uit het werk altijd naar buiten mn paarden treainen en kom dan 19:00/19:30 thuis. Tuurlijk ben ik dan moe maar lekker eten, douchen wn gewoon om 21:00 naar boven! 

Ik weet van mezelf als ik er aan ga toegeven met dutjes enso het lamlendige moeie gevoel alleen maar erger wordt. Misschien niet de juiste weg, maar ik ben nou eenmaal zo haha!

Haha Minty ik merk inderdaad dat doordeweeks op het werk het soms nog beter gaat dan in het weekend wanneer ik vrij ben.. Of in het weekend ben ik juist kapot door het werk van die week en dan komt het eruit ? Kan natuurlijk ook. Nou ja, gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt toch! Het is toch wat met al die kwalen hihi. 
Manon ja wij willen beide heel graag het geslacht weten. Dat wist ik al jaren terug bij wijze van dat ik dat "als ik ooit zwanger zou zijn" dat wilde weten haha. Er rust een soort taboe op maar vroeger had ik echt zoiets ik wil sowieso een meisje.. Maar nu ik eenmaal zwanger ben en ik ervaar dat het zoooo spannend is en doodeng en ik alleen al enorm blij ben als het straks gezond is en helemaal klopt, merk ik dat me echt helemaal niks meer uit maakt en ik beide fantastisch zou vinden!!! Geslacht willen we puur weten omdat we te nieuwsgierig zijn en ik niet nog 20 weken hoef  te wachten terwijl we het daarna toch ons hele leven weten. En uit praktisch oogpunt voor kamertje/kleertjes etc.?

Wat herkenbaar allemaal, die vermoeidheid. Ik doe het hele weekend lang dutjes.. probeer door de weeks ook zoveel mogelijk te blijven doen (kan ook haast niet anders) en moet dat in het weekend toch compenseren lijkt het!
qua geslacht zijn we er nog niet uit wat we willen.. gelukkig nog even de tijd om over na te denken. Nu 9 weken. 

Wij willen het geslacht ook weten, en ik denk dat we niet wachten tot de 20 weken echo maar met 15 of 16 weken een pretecho gaan doen. Hebben jullie een voorgevoel van wat het is? 

Terug
Bovenaan