Uitgerekend September 2019

Hi allemaal!
Ik sluit me graag aan bij dit topic! Afgelopen maandag een test gedaan, voelde me al dagen beroerd en ja hoor! Zwanger! Onwijs ongepland maar zooo welkom. Ik ben 27 september uitgerekend van mijn eerste kindje en vind het behoorlijk spannend allemaal. Voel me vooral erg slecht maar dat gaat hopelijk over een paar weekjes weer weg.. Hoe voelen jullie je? Iedereen erg vermoeid en misselijk? En hebben jullie het al verteld? Wij dit weekend aan ouders, broers en zussen. Voelt allemaal best onwerkelijk maar wel onwijs fijn! ?
Liefs, Elise

Zoooo wat een weekend heb ik achter de rug. Sinds vorige week al steeds vlagen van misselijkheid, met name in de middag en avond. Sinds vrijdag werd dit erger en heb ik ook een flinke verkoudheid te pakken. Mijn keel is net schuurpapier en ik hoest me een ongeluk. Je mag ook werkelijk niks hebben/gebruiken dus ik probeer maar wat verlichting met thee, dropjes en slokjes water. Heb al 3 nachten onwijs slecht geslapen want zodra ik ga liggen begin ik te piepen en te hoesten en schiet mijn neus vol hahahaha. Wat een gedoe. En dan ook nog die misselijkheid en 's nachts trekkerige borsten en pijnlijke tepels. Ai ai ai ik klaag lekker even tegen jullie aan hahaha.
Wij hebben besloten dat we de volgende echo afwachten (dan ben ik ruim 10 weken) voor we iets tegen onze familie zeggen. Nog iets minder dan 3 weekjes geduld dus, pfff lastig. 

Oh en wij willen het geslacht wel weten, hoeven niet per se een pretecho te doen want onze VK doet elk gesprek een korte echo en krijgen we steeds foto's en filmpjes op een usb stick mee. Dat is dus super leuk! Wij willen het graag weten ivm het kamertje en kleertjes enzo maar houden het eerst even voor ons zelf. Daarna delen we het waarschijnlijk wel met goede vrienden en familie.

Wat erg he jlg ik had dat dus ook vorige week was daar echt nog moeier van. Ik gebruike baby neusspray dit hielp wel een beetje en paracetamol. 
Ik heb vanmiddag de termijnecho zo spannend en zin in!
Wij hebben het nu aan ouders en schoonouders vertelt en mijn zus en zwager mijn andere 2 zussen horen het vanavond. 
Wij willen het geslacht niet weten het maakt ons niet uit en ons laten verassen op het moment van de bevalling lijkt me erg mooi.  Ik merk wel dat famillie dit lastig vinden en we gaan denk ik meer meningen erover krijgen maar ja is onze keuze :) 

Naam

Datum

MariekeSep

1 september

Saseptember

1 september

Suustea

1 september

Samantha-

2 september

MoMoo

2 september

Marjolein van Bergen

3 september

Septzwanger

3 september

Suusiee

4 september

Lovesept

5 september

Leaf

5/6 september

Mili

6 september

Schaap

6 september

Plienn

6 september

Eefje-

7/8 september

Roon X

8 september

AmyT

9 september

tamaravdh

9 september

SeptemberMamaToBe

9 september

Saloua

9 september

mamainsept

9 september

IlsX

10 september

Evis

11 september

Lietjuh

12 september

Vennie en mutsie

13 september

Septembermama

14 september

Pipentimo

14 september

Hoopjegeluk

16 september

Mientjeeee

16 september

Mirtedebabyfabriek

16 september

Moobie

18 september

JJsept

18 september

Minty

19 september

Gebruiker10103742

21 september

Lenax

21 september

Kwartje

22 september

Kerstroos

23 september

Loveyourself

24 september

Nienkerovers

25 september

Smullie

25 september

Nikkkiii

26 september

N-R-dK

26 september

Gebruiker1008613

27 september

Gebruiker10104629

28 september

Gebruiker10104202

30 september

Wat een lijst he! En dan zijn er ook nog wat mensen die hun datum nog niet hebben doorgegeven. Moeten we niet 2 topics aanmaken voor eerste helft september en tweede helft september?

Hooi , ik ben 2 september uitgerekend. Ik heb morgen de termijn echo met de echte officiële datum hihi.

vind het allemaal wel super spannend hoor. Ene moment ben ik ziek zwak misselijk andere moment is er helemaal niks aan de hand.. zo verwarrend ook.. 
ik heb zin in morgen ? nog meer die deze week een echo hebben?? Ik wens jullie allemaal prachtige echo’s

liefs Priscilla 

Hoi,
ik ben 28 september uitgerekend. Vandaag 7 weken en 3 dagen zwanger van ons 2e kindje.
super spannend, in de eerste instantie dacht ik verder te zijn , maar waarschijnlijk is er een hele late innesteling geweest. ( ook onregelmatige cyclus). 
Sinds 2 weken verlies is oud bruin bloed , hierdoor maakte ik me gelijk heel veel zorgen. ( eerder een miskraam gehad) ik mocht toen gelijk komen en daar bleek ik toen nog maar 5 weken zwanger te zijn en konden ze weinig voor me doen. Ondertussen ben ik al meerdere keren geweest en afgelopen woensdag was daar het kloppende hartje te zien? heel opgelucht maar waar komt dat bruine bloedverlies dan vandaan. Zaterdag resulteerde dit in wat rood bloed verlies, gister weer op echo geweest, hartje was goed te zien. Weer opgelucht, vandaag weer bloedverlies.
super onzeker blijft het voor ons dus, morgen weer op controle. 
Zijn er mensen die dit eerder hebben mee gemaakt?

ik heb bij de vorige wel een hele zware bevalling gehad en uiteindelijk een spoed keizersnede , ik dacht zelf ook nog misschien komt het hier vandaan. Maar ben ook al 2 weken grieperig, misschien is dat het. De onzekerheid is echt vreselijk.  

Gr

Terug
Bovenaan