Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat een lijst he! En dan zijn er ook nog wat mensen die hun datum nog niet hebben doorgegeven. Moeten we niet 2 topics aanmaken voor eerste helft september en tweede helft september?[/quote]
Die van mij is ook 25 september zoals het er nu uitziet. Misschien handig om gescheiden groepen te maken al is het hier ook wel erg gezellig
Super leuk die lijst!
Er komen alweer termijnecho’s aan. Voor me gevoel kruipt de tijd maar dit is dan weer snel gegaan. Voor degene die hun echo hebben... Veel plezier en geniet ?!
Ik moet nog een weekje wachten. Volgende week maandag mag ik ons kleine wondertje weer bekijken, zo spannend.
Laten jullie weten hoe het was?
Zo dat is al een flinke lijst. Ik sta er niet op maar ben (volgens eigen berekening) 23 september uitgerekend. Voor mij nog 2 weken geduld voordat ik voor het eerst een echo krijg. Ik kan niet wachten, ben dan 10 weken.
Heel veel succes en plezier gewenst voor alle dames die deze week een echo hebben!
Oeh ik zou ook graag op de lijst willen! Ik ben 15 sept uitgerekend grappig die datum staat er nog niet tussen!
pff ik ben nu in week 9 beland en ik dacht dat ik er goed vanaf kwam met alleen een misselijk gevoel maar ben nu al dagelijks aan het braken brrrrrr hoop dat dit snel voorbij gaat!