Uitgerekend September 2019

Leuk de tabel en geen 2 topics hoor zullen toch mensen afvallen die dan niks meer zeggen een aantal van het begin hoor je ook niks meer van 

[quote quote=10166555]

Naam

Datum

MariekeSep

1 september

Saseptember

1 september

Suustea

1 september

Samantha-

2 september

MoMoo

2 september

Marjolein van Bergen

3 september

Septzwanger

3 september

Suusiee

4 september

Lovesept

5 september

Leaf

5/6 september

Mili

6 september

Schaap

6 september

Plienn

6 september

Eefje-

7/8 september

Roon X

8 september

AmyT

9 september

tamaravdh

9 september

SeptemberMamaToBe

9 september

Saloua

9 september

mamainsept

9 september

IlsX

10 september

Evis

11 september

Lietjuh

12 september

Vennie en mutsie

13 september

Septembermama

14 september

Pipentimo

14 september

Hoopjegeluk

16 september

Mientjeeee

16 september

Mirtedebabyfabriek

16 september

Moobie

18 september

JJsept

18 september

Minty

19 september

Gebruiker10103742

21 september

Lenax

21 september

Kwartje

22 september

Kerstroos

23 september

Loveyourself

24 september

Nienkerovers

25 september

Smullie

25 september

Nikkkiii

26 september

N-R-dK

26 september

Gebruiker1008613

27 september

Gebruiker10104629

28 september

Gebruiker10104202

30 september

Wat een lijst he! En dan zijn er ook nog wat mensen die hun datum nog niet hebben doorgegeven. Moeten we niet 2 topics aanmaken voor eerste helft september en tweede helft september?[/quote]
Die van mij is ook 25 september zoals het er nu uitziet. Misschien handig om gescheiden groepen te maken al is het hier ook wel erg gezellig

Super leuk die lijst! 
Er komen alweer termijnecho’s aan. Voor me gevoel kruipt de tijd maar dit is dan weer snel gegaan. Voor degene die hun echo hebben... Veel plezier en geniet ?! 
Ik moet nog een weekje wachten. Volgende week maandag mag ik ons kleine wondertje weer bekijken, zo spannend. 
Laten jullie weten hoe het was? 

Zo dat is al een flinke lijst. Ik sta er niet op maar ben (volgens eigen berekening) 23 september uitgerekend. Voor mij nog 2 weken geduld voordat ik voor het eerst een echo krijg. Ik kan niet wachten, ben dan 10 weken.
Heel veel succes en plezier gewenst voor alle dames die deze week een echo hebben!

Hii, 

@mamainsep ik sta nog niet tussen de lijst. Zou je me nog toe kunnen voegen? Heb toch al best wel een aantal keer gereageerd :) 

Sta nu op 5 september. Aankomende vrijdag termijnecho!

Oeh ik zou ook graag op de lijst willen! Ik ben 15 sept uitgerekend :) grappig die datum staat er nog niet tussen! 
pff ik ben nu in week 9 beland en ik dacht dat ik er goed vanaf kwam met alleen een misselijk gevoel maar ben nu al dagelijks aan het braken brrrrrr hoop dat dit snel voorbij gaat! 

Wat leuk die lijst! Ik heb volgende week dinsdag mijn eerste echo. Als alles goed is en ik de voorlopige datum hem geef ik die door ?

Terug
Bovenaan