Uitgerekend September 2019

Ik wil er ook op! 24 september :) 

misschien beetje smerig, maar ik heb zoveel afscheiding. Tijdens het trainen (op mn paard) verlies ik altijd best veel. Kan dit kwaad denken jullie? Neem aan als ik zou gaan hardlopen dat hetzelfde effect heeft niet perse her paardrijden.

Ook ik sluit me graag bij de groep aan, uitgerekend op 13 september. Vandaag de dag 9 weken en 3 dagen. Geen kwaaltjes, in de avond wel lekker op tijd naar bed. 

@ Anemoontje. Meer afscheiding tijdens je zwangerschap is heel normaal. Niks om je druk over te maken :).
leuk die lijst!! Wat zijn we met veel ja, niet normaal haha. Ik zou het lekker in 1 groep houden. Je zult idd zien dat het veeeel rustiger wordt in het tweede semester en dat er tegen het einde pas weer heel veel gepraat wordt. Dit was iig de vorige keer mijn ervaring. 
Hier nog steeds lekker misselijk heel de dag door blehhh.. wat hier lijkt te helpen:  crackers, (smeer)kaas, geroosterd brood en mandarijntjes. Geen idee of het tussen de oren zit maar heel veel meer krijg ik niet weg. Vooral (warm) avondeten is echt een drama hier

Terug
Bovenaan