Uitgerekend September 2019

Hoi!
Ik wil graag mee kletsen :) 10 januari een eerste positieve test gehad en vorige week hadden we de eerste echo.
Ik ben 19 september uitgerekend

Weer terug van vakantie.
Vandaag de termijnecho gehad wat mooi zeg. 
De baby was erg druk aan het bewegen veel uitrekken en handjes bij zijn gezicht. 
Alles zat erop en eraan en wat een verschil met 7 weken niet normaal zeg. 
Ook het hartje gehoord zo verliefd!
Ik ben toch ietsje langer ik ben 2 september uitgerekend dus nu 10 weken en 6 dagen. En nog steeds misselijk en erg moe. Gelukkig helpen de pilletjes een beetje. 

Wij gaan woensdag eindelijk voor een eerste echo. Tijd tot woensdag gaat zo ongelovelijk langzaam. Ben dan als het goed is 9+1 en 17 september uitgerekend. 

[quote quote=10166793]Leuk dat jullie ook een datum hebben. Ik vul deze week de lijst nog een keer aan.[/quote]
Mij mag je ook aan de lijst toevoegen. Eigen berekening is 27 september. Maar donderdag ochtend weet ik wellicht meer. 
Voel me net kind dat aan t aftellen #1e echo , zo spannend!

Wat een updates en wat zijn we met veel! Ik ben zo benieuwd of de lijst een beetje in tact blijft als de bevallingen eraan komen. Ik sta nu op 1 sep maar kan natuurlijk net goed dat iemand van 6 sep eerder aan de beurt is. 
Ik ben vandaag 11+2 weken en ik moet zeggen wát een verschil. Ik voel me weer energiek, geen weeïg gevoel meer in mn maag en ik voel me echt weer mezelf. Wij hebben het gisteravond “openbaar” gemaakt. Heerlijk om geen smoesjes meer te hoeven verzinnen voor bepaalde zaken. Ontzettend veel leuke reacties gehad. We hebben gekozen voor dit moment omdat de eerste echo van de combinatietest heel positief was. Het blijft altijd afwachten maar ik kon ook gewoon niet meer wachten eerlijk gezegd. We hebben pas 1 maart de termijnecho omdat we 19 februari nog een echo hebben voor de combinatietest. 
Iedereen die deze week een echo heeft: succes! 

Ik moet trouwens wat opbiechten...
Afgelopen nacht ben ik wakker geworden met zo'n trek dat ik niet meer kon slapen.
Heb geprobeerd of ik nnezelf kon foppen met een glaasje water... maar dat werkt natuurlijk niet :(
Heb toen maar naar de keuken gedaan heb als een misdadiger in t donker een schaaltje yoghurt weg staan werken. Heb daarna nog weer heerlijk geslapen....
 's Morgens was mijn partner eerder beneden.  Hij heeft mij uitgelachen maar gaf me toch ook groot gelijk. 

Hahaha egeltje eerst lachtte je mij nog uit! Met het kon nog erger. Nou zo voelt het dus haha. Bij mij gaat het gelukkig weer beter snachts, maar ik weet heel goed hoe je je voelt!

Terug
Bovenaan