Uitgerekend September 2019

Leuk die lijst! Maar ik mis mezelf ook. 6 september is mijn datum. Had zelf bedacht dat 9-9-2019 wel een mooie datum zou zijn om te bevallen, maar ja was het maar zo’n feest! ☺️

Hè dames, 

ik sluit me graag ook aan. Nu ongeveer 8 a 9 weken zwanger van ons eerste kindje  en deze week onze eerste echo. Reuze spannend. Wat leuk om jullie verhalen te lezen, vooral heel fijn om bepaalde dingen te herkennen! 

Ha dames,
ik sluit me ook graag aan! Ben 16 sept uitgerekend. Nu 9+1 weken. Vorig week woensdag eerste echo gehad! We hebben een mooi prachtig hartje gezien! ❤️?! Maandag de 18e termijnecho. Vind het zo spannend. 
Merk trouwens wel dat Mn misselijkheid afneemt en borsten minder pijnlijk worden. Herkennen jullie dit ook? 

Hoi. 
Ik wil me hier ook graag bij aansluiten. 
Donderdag 1 februari heb ik mijn eerste echo gehad waarbij 2 kloppende hartjes te zien waren. Ik pin me nog nergens aan vast omdat het een hele vroege echo was bij 6 week en 2 dagen. Er kan dus nog vanalles gebeuren. Komende vrijdag worden we bij de genacoloog verwacht. Daarna weten we waarschijnlijk meer en gaan ze kijken of ze de placenta samen delen. 
Bij 1 kindje zou ik 24 september uitgerekend zijn. Dat zal nu wel wat naar voren geschoven worden maar dat horen we vrijdag waarschijnlijk wel. 
Het is voor mij mijn derde zwangerschap. Ik heb al een zoon van 10 en een dochter dan 8 jaar. Ze kijken er beide ook enorm naar uit.

Joehoe! Ik sta ook nog niet op de lijst. Was gebruiker10105741 :)
uitgerekend 24 september althans dat heb ik zelf berekend. Over een uurtje naar de eerste echo, zo benieuwd! 

Zo afgelopen nacht ietsje beter geslapen dan de nacht ervoor. Nog steeds behoorlijk verkouden en zodra ik ga liggen krijg ik zo'n vervelende hoest. Ook erg kortademig door de verstopte neus en de slijmerige luchtwegen. Ik las ergens dat je gelukkig (naast wat paracetamol) ook Isla mag hebben. Dat is tegen hoest en veilig te gebruiken in de zwangerschap. Mijn man is deze hele week vrij dus die is vandaag naar de kruidvat voor wat vaporub en Isla. Hopelijk kan ik daarme de nachten wat draagelijker maken. Misselijkheid en pijnlijke borsten valt nu wel weer mee alleen totaal geen honger. Gister alleen wat droge crackertjes en wat fruit gegeten. Wel veel dorst, drink veel water maar moet daardoor ook ontzettend vaak plassen hahahaha.
Inmiddels heb ik het aan 1 iemand vertelt. Mijn leidinggevende op werk. Die had al een tijdje door dat ik wat klachten had en ik merkte dat ik ook wat minder productief was op werk en wilde dit dus verklaren. Hij zal het voor zich houden en was erg blij voor ons. fijn dat iemand de situatie kent en er rekening mee kan houden. Verder nog even wachten tot over 2,5 weken dan hebben weer een echo en dan vertellen we het tegen onze ouders

Ik ben vandaag precies 8 weken, uitgerekende datum is tot nu toe 24 september. Morgen hebben we de eerste echo, echt enorm spannend! Ik heb al enkele weken last van misselijkheid, maar ik heb gelukkig pas 1 keer mijn eten niet binnen kunnen houden. Ik las het hierboven ergens; smeerkaas is ook voor mij een lifesaver op dit moment :).

Hoi Git. 
Ik heb sinds kort mijn 1e zwangerschaps broek gekocht. Omdat ik mijn eigen broeken amper meer aan kan. En ik moet zeggen de zwangerschaps broek zit heel fijn ?
Ik ben nu 7 weken en 5 dagen zwanger. En ook van ons 1e wondertje.
21 februari onze 3e Echo. Dit ivm eerdere miskramen. Met de kleine gaat het super goed. Vorige week klopte het hartje zo mooi en zo sterk. Dus we zijn benieuwd naar de kleine volgende week!
Uitgerekende datum 26 September ???
Liefs MamaSeptember

Terug
Bovenaan