Zo afgelopen nacht ietsje beter geslapen dan de nacht ervoor. Nog steeds behoorlijk verkouden en zodra ik ga liggen krijg ik zo'n vervelende hoest. Ook erg kortademig door de verstopte neus en de slijmerige luchtwegen. Ik las ergens dat je gelukkig (naast wat paracetamol) ook Isla mag hebben. Dat is tegen hoest en veilig te gebruiken in de zwangerschap. Mijn man is deze hele week vrij dus die is vandaag naar de kruidvat voor wat vaporub en Isla. Hopelijk kan ik daarme de nachten wat draagelijker maken. Misselijkheid en pijnlijke borsten valt nu wel weer mee alleen totaal geen honger. Gister alleen wat droge crackertjes en wat fruit gegeten. Wel veel dorst, drink veel water maar moet daardoor ook ontzettend vaak plassen hahahaha.
Inmiddels heb ik het aan 1 iemand vertelt. Mijn leidinggevende op werk. Die had al een tijdje door dat ik wat klachten had en ik merkte dat ik ook wat minder productief was op werk en wilde dit dus verklaren. Hij zal het voor zich houden en was erg blij voor ons. fijn dat iemand de situatie kent en er rekening mee kan houden. Verder nog even wachten tot over 2,5 weken dan hebben weer een echo en dan vertellen we het tegen onze ouders