Uitgerekend September 2019

Hoi MamainSept. 
Zou je mij ook toe willen voegen aan de lijst. 
Uitgerekend 26 September 2019!

Voor alle dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Liefs MamaSeptember 

Hallo allemaal. 

Ik lees al een tijdje stiekem mee. En heb  soms ook gereageerd. Ik heb 9feb mijn 1e echo gehad en dat vond ik zoo spannend (aangezien mijn beide zussen bij 1e kindje miskraam hebben gehad) was ik hier ook erg bang voor. Gelukkig een kloppend hartje gezien. Alleen wel van 7w 3d naar 6w 6d teruggezet  Maar dat vind ik niet erg. Ik ben nu 7w en 2d en zou als het goed is 29 sept uitgerekend zijn.. Al kan dit nog veranderen. 1maart bewust mijn 2e echo gepland zodat we het onze familie kunnen vertellen voor carnaval ??. Iedereen een fijne zwangerschap gewenst.    (owja en hoe kan je je naam veranderen) 
Groetjes

Hallo allemaal. 

Ik lees al een tijdje stiekem mee. En heb  soms ook gereageerd. Ik heb 9feb mijn 1e echo gehad en dat vond ik zoo spannend (aangezien mijn beide zussen bij 1e kindje miskraam hebben gehad) was ik hier ook erg bang voor. Gelukkig een kloppend hartje gezien. Alleen wel van 7w 3d naar 6w 6d teruggezet  Maar dat vind ik niet erg. Ik ben nu 7w en 2d en zou als het goed is 29 sept uitgerekend zijn.. Al kan dit nog veranderen. 1maart bewust mijn 2e echo gepland zodat we het onze familie kunnen vertellen voor carnaval ??. Iedereen een fijne zwangerschap gewenst.    (owja en hoe kan je je naam veranderen) 
Groetjes

Hallo allemaal. 

Groetjes

Hoihoi,
Allemaal van harte gefeliciteerd!!
Ik ben nieuw op het forum en ben zwanger van de eerste. Ik vind het ook allemaal superleuk en spannend!
Ik ben uitgerekend op 18 september en nu 8+6 weken. Had in het begin bloedverlies daarom heb ik al 2 echo's gehad met het ziet er gelukkig allemaal goed uit :)
Nu ben ik vooral moe, moe, moe :p

PS: je kunt je gebruikersnaam aanpassen onder het kopje "mijn ouders van nu"

Ik heb het trouwens aan al mijn vrienden vertelt zodra ik het wist! 
Met mijn ouders wil ik liever even wachten totdat er weer een bepaalde 'mijlpaal' bereikt is, alleen weet ik niet goed welke ? 
Volgende week heb ik een termijnecho bij 10 weken. 
Dan daarna bloedonderzoek voor de NIPT. Ik denk dat ik die uitslag even afwacht en dan met een echo foto naar onze ouders..
Hebben jullie het al verteld aan ouders? Of  hoe gaan jullie dat doen?

Hoi,

sinds gister heb ik bloed verlies. Alsof ik ongesteld ben. Verder geen kramp of stolsels. Ik ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger. Herkent iemand dit? Ik ben zondag nog geweest bij de verloskundige, verloor toen al een klein beetje , het hartje was toen nog goed te zien. Maar toch maak ik me zorgen. 

Anfi ik zou dat toch even je verloskundige laten weten al bel je der alleen even met deze informatie. Ze hebben liever dat je 1x extra belt dan 1x te weinig..

Minni
Wij hebben het onze ouders wel al verteld en mijn zussen. Van de week verteld mijn vriend het zijn zus als ze op vakantie zijn (ski vakantie ik wil niet mee).
Ik heb het ze verteld eigenlijk omdat ik dat graag wilde  Omdat mijn beide zussen miskraam hadden bij de 1e. Iedereen was dol verrast.. Dus ik denk dat er niet echt een moment is. Want elk moment  is wel goed denk. Veel plezier met het vertellen. 

Terug
Bovenaan