Uitgerekend September 2019

JAAA, ook hier een goede termijnecho en 3 dagen vooruit gezet dus nu 11+5 en 06-09 uitgerekend! Ik ben gewoon verliefd!
Zo mooi om te zien, zwaaide zelfs even
Daarnaast het goede nieuws dat mijn bleoduitslagen goed zijn en dat ik dus nu "gewoon" naar de verloskundige mag!
En deze week nog prikken voor de nipt zonder nevenbevindingen + een pretecho plannen om het geslacht te laten bepalen
Ooh meiden, kan het gewoon nog nioet geloven dat ik nu "echt"zwanger ben en dat de gevarenzone bijna voorbij is

Wat een leuke berichten weer. 
Wat fijn  Egeltje dat het toch goed was.
@eefje ik had de jurkjes gekocht. Ik heb ze bij de m&s mode gekocht ze zijn niet specifiek voor zwangere maar wel lekker rekbaar:)
Wat leuk Ik ben toch niet de enige die het geslacht wil weten 

@lovesept: thanks voor de tip!
@hoopjegeluk: voor het gewone bloedonderzoek hoefde ik idd niet nuchter te zijn. Ik weet niet waarom. Kon gewoon alles in 1x op de prikpoli in het ziekenhuis laten doen (8-9 buisjes, dus ook voor de NIPT). Misschien als je voor de eerste keer zwanger bent dat het dan wel moet..? Van mij waren al wat gegevens beschikbaar. Misschien hebben ze daar naar gekeken en op basis van huidige situatie, bloeddruk en bmi besloten dat dat nu niet hoeft? Zal het eens vragen de volgende keer.
Groet,
Eef

Fijn dat het gewoon goed zit Engeltje!

@kusjem 
Dan zijn we op dezelfde dag uitgerekend (zie pagina terug:)). Ben ook iets naar voren gezet. 
Gefeliciteerd allemaal met de goede echo’s. 

jaaaaa ook hier een goede termijnecho! Wat achteruit gegaan 10.3 is 10.1 geworden, maar alles zag er heel mooi uit. Ook prachtig om al die bewegingen van het kindje te zien. Blijft een gek idee dat er zo veel beweging is in je buik. Ben enorm blij :) 

Was super juffielies. 
Ik hoefde ook niet nuchter te zijn voor het bloedonderzoek 
Waar gaan jullie kijken voor babymeubels ik wilde naar babydump maar die is helaas op zondag niet meer open. Maar ben zo wie zo benieuwd waar jullie je meubels wil gaan halen. 

Wij gaan sowieso wachten tot na de 2 weken echo met ‘grote’ aankopen. 
Toch wat meer zekerheid en dan is er nog genoeg tijd vinden wij :) 
Nu wel in afwachting van de NIPT, toch wel spannend merk ik aan mezelf. 

Oh dat zou goed kunnen Eefje dat dat het verschil is. Lovesept hoefde ook niet nuchter las ik. Ik ga in ieder geval vroeg zodat ik daarna wat kan eten en hopelijk valt het met de misselijkheid mee ;-)
Ik wil ook eens gaan kijken bij een babypark of babydump maar ik weet niet of we het ook daadwerkelijk daar kopen, misschien is het alleen om inspiratie op te doen. Wij twijfelen ook nog of we willen wachten tot na de 20 weken echo maar aan de andere kant heb ik ook al echt zin om dingetjes te kopen! We moeten hier eerst van een gewone kamer een babykamer maken en gaan oa verven zowel muren als kozijnen en een ander vloertje er in. Dus wie weet hebben we eerder nog niet eens tijd, haha!

Terug
Bovenaan