Uitgerekend September 2019

Hallo allemaal

Ik lees stiekem alles hoor maar plaats niet zoveel..
Vanavond mocht ik een echo maken die eigenlijk pas 1 maart gepland stond. Dit omdat mijn beide zussen bij hun 1e zwangerschap een miskraam hadden en ik zo bang en onzeker was. Dat de verloskundige me niet wilde laten wachten 
Ik heb een prachtige echo gezien  met een onwijs druk bewegend kindje en kloppend hartje. Vooruit gezet van 8w4d naar 9w1d. Dus uitgerekend op 25 september.
Ik ben dolgelukkig en hoop nu minder onzeket te zijn !! 

@Valerie: ik snap je helemaal hoor. In hetzelfde schuitje wat betreft de leeftijd en bij de eerste twee helemaal niets laten testen. Het voelt op zich wel goed bij dit kindje, maar toch is wachten op de uitslag wel wat spannend. Ze duiken toch even de diepte in op genetisch niveau.
@Minni: het blijft een kansberekening.. dus er zitten inderdaad gevallen bij waarbij het toch wel of niet goed is. Bij de NIPT geven ze alleen aan, aan welke kant van de lijn je lijkt te zitten toch? Iets in de geest van... 'vrij onwaarschijnlijk/waarschijnlijk dat u wel/niet drager bent van...'?
Fijne berichten overigens weer iedereen!
Eerst kropen de weken voorbij.. dan komen de echo's en dan opeens ben je toch alweer 12 weken onderweg.. ?

Super om te lezen dat er zoveel goede echo's zijn geweest! Gefeliciteerd allemaal.
Vraagje.. ik heb sinds gisteren af en toe een soort jeuk/kietelend gevoel op/in mn buik. Herkent iemand dit? Ik ben nu volgens eigen berekening 9+4 zwanger. 

He meiden! 

Vanochtend een mega schok. Dacht wil toch nu wel keer poepen was het zat dat het al dagen niet lukte. Dus behoorlijk lopen drukken vervolgens niet gelukt en bij het afvegen zag ik allemaal bloed in de pot en aan mn papiertje. Vaginaal bloedverlies. Schrok me dood! 
Ik ga er maar vanuit dat dit een adertje is. Andere ervaring mee? Heb geen buikkrampen of iets dergelijks nu 9,5. 

Jemig Annemoontje dat is zeker schrikken! Ik heb geeen ervaring met bloedverlies. Even in de gaten houden of het doorzet en voor de zekerheid de verloskundige bellen? 

Terug
Bovenaan