Uitgerekend September 2019

Wendess: ik heb nooit helderrood bloedverlies gehad. Maar ik merk wel dat er wat zit qua ontlasting wat ik er nu niet uit durf te drukken. Net ook nog bij het afvegen wat oud bruin. Lekker vies praatje. Voel me gelukkig verder heel goed en is alleen bij toilet bezoeken. 
Maandag maar even bellen..

Weet je zeker dat het uit je vagina komt.  Misschien heb je zonder dat je het weet wel een aambei en heb je die open laten springen door de druk? 
 Leuke onderwerpen hier overigens haha. Ik hoop voor je dat het mee valt en dat het een adertje is ofzo die geknapt is door de druk

Hai! Ik sluit mij graag aan bij deze groep! 
Ik ben vandaag 11+3 weken zwanger en dus uitgerekend op 11-09-2019!
Door inmiddels 3 keer een miskraam te hebben gehad is het zelfs nu nog erg spannend en durf ik nog steeds niet echt te genieten, hebben anderen hier ook ervaring mee?
bij elk steekje of vreemd gevoel ben ik meteen van slag ?dit ook echt door chaos in Mn darmen! Ben blij dat deze groep zo positief is! Fijn om jullie positieve verhalen te lezen! 
Wij gaan volgende week vrijdag naar het hartje luisteren en dan hoop ik gerust te zijn, dan zijn we die 12 weken in elk geval goed voorbij gekomen?
fijne dag vandaag! 

Annemoontje dat klinkt voor mij helaas bekend... zie berichtjes van paar dagen terug. Zo lang je geen buikpijn hebt is t een goed teken... kan erg goed komen van t persen. 
Hier ook nog altijd een beetje extra spanning al ik naar de wc moet. 
Mocht je t niet vertrouwen bel dan gerust je verloskundige. Bij mij vonden ze t echt niet erg. 

Bedankt voor de tips mbt ontlasting! Ben vanochtend begonnen met kiwi’s op de nuchtere maag vanmiddag is het eindelijk eruit gekomen zegmaar haha. Zonder bloed:)

heb helaas nog wel de hele dag door bruine afscheiding met afvegen.. hopelijk trekt het snel weg! 
Egeltje: oh ja jij had dat ook! Gelukkig een goede afloop idd. Had de verloskundige gebeld en die zei het kan 2 kanten op 50% kans wel niet. Dikke kans ader scheurtje in de baarmoederwand omdat ik verder top fit ben zonder buikpijn, maar ook toen zei ze van kan alsnog alle kanten op. Zou eventueel wel maandag mogen bellen voor een extra echo. Vind het maar lastig allemaal ook omdat ik 40 uur werk. Mn werk nog niks weet. Bellen is al lastig bij ons en dan daarnaast nog smoesen bedenken. 

hey anemoontje, wat naar zeg. Hopelijk alles ok! Ik herken wat je zegt, bij mij op werk weten ze ook nog niks dus het is erg lastig om even wat te regelen en te bellen enzo. Hopelijk kun je snel terecht en krijg je goed nieuws. Wij kunnen bij onze VK ook in de avond of zaterdagochtend terecht, wellicht bij jullie ook?

Wij zijn vandaag even naar de Prenatal geweest. Hahaha ik vond het erg vroeg maar mijn man stelde het voor. We hebben een lief pakje gekocht in maatje 56. We willen nog niet te hard van stapel lopen maar deze konden we niet laten hangen. Ook heeft mijn man een nijntje knuffel gekocht afgelopen week. Zijn nu ruim 9 weken (9+3). Volgende week zaterdag de termijn echo. Zo spannend allemaal

JLG ben inmiddels wel alweer wat geruster nu ik niet meer helder rood bloed heb gezien en zolang ik mn fit voel. Blijf toch afwachten heb sowieso over 1,5 week de termijn echo dus wacht die liever af dan dat ik deze week ergens tussendoor moet en mn vriend weer niet mee kan. Als het zo blijft red ik dat wel.
Wanneer ga jij het vertellen op je werk? Haha cool he. Wij durven de winkels nog niet 1 maar laatst wel 1 shirtje gekocht van noppies en super gave witte Nikes die leuk voor jongens en meisjes kunnen. Ach echt zo’n mannen ding want voorlopig hebben ze nooit schoentjes aan haha! 

Terug
Bovenaan