Uitgerekend September 2019

@nieuwegebruiker: spannend voor jou! Kan me voorstellen dat het nog lastig is om te genieten. Al wel een goede echo gehad?
@Anemoontje: wat een schrikken! Ik duim voor je dat alles goed is!
@Majom: kan die jeuk ed niet komen van het al groeien vd buik/uitrekken huid? Weet niet of je buik al groeit?
Zelf vrijdag toch maar een zwangerschapsbroek gekocht, bij het zitten drukte de knoop me teveel in de buik. Dit zit echt wat relaxter!
Verder lijken mijn darmen en maag echt een beetje van slag. Nog steeds veel winderigheid en het lijkt alsof ik steeds minder kan eten per keer. Vanmiddag een bartje gezond gegeten met mijn dochter. Wat viel dat verkeerd.. Bij thuiskomst op de bank.. slap, moe en gevoel dat het er alweer uit kwam. Twee uur horizontaal gelegen.. toen omhoog voor biscuitje en voor het eerst alles eruit gespuugd (naast normaliter veel kokhalzen met soms zure oprispingen). Báh.. wat is dit naar. Ik weet dat anderen het veel erger hebben/vaker spugen, maar mijn lichaam lijkt afentoe zo te strijden om de boel binnen te houden (wat meestal lukt), het proces voelt zo vermoeiend. Het is net of mijn maag wat in de verdrukking zit doordat alles zich van binnen opnieuw aan het settelen is. Ben naar bed gegaan om 17:30u en nu net wakker.. Probeer straks de tweede helft slaap te pakken.
Alleen al omdat ik me misselijker en vermoeider voel denk ik dat het een jongen is.. ;-) Maar dit is wel echt definitief de laatste keer voor mij zeg.. pfoei!
Vandaag 12 weken.. laat de fitte weken nu maar snel komen!
Groet,
Eef

Anemoontje; ik kreeg laatst roos vicee laxo als tip. Bij de jumbo krijg je dat (bij glutenvrije producten) of apotheek. 
Ik heb in het begin wel 10 dagen niet naar de wc kunnen gaan. Heb van de huisarts ook Molaxole gekregen. Dat zijn poederzakjes, als ik die elke dag gebruik kan ik ook elke dag naar de wc, zonder echt te hoeven drukken.
voel me stukken beter sinds ik beter naar de wc ga, zat eerder gewoon verstopt. 
Succes! En hopelijk gaat het bruinverlies snel over!

Minty: ik heb wel al yakult en kiwi’s gekocht en ga straks nog even bij de jumbo kijken voor roosvice! Thanks voor de tip. Gelukkig sinds gister avond niks meer te bekennen.

@Anemoontje: Dat is wel even schrikken zeg! Hopelijk veeg je snel geen rood en/of bruin bloed meer bij het afvegen. Ik zie dat wij precies gelijk lopen. Heb je binnenkort al een echo gepland staan? Dat maakt het wachten misschien iets dragelijker.
@Eefje: Dat is ook het enige wat ik kan bedenken inderdaad. Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat mn buikje aan het groeien is :)

[quote quote=10171800]JLG ben inmiddels wel alweer wat geruster nu ik niet meer helder rood bloed heb gezien en zolang ik mn fit voel. Blijf toch afwachten heb sowieso over 1,5 week de termijn echo dus wacht die liever af dan dat ik deze week ergens tussendoor moet en mn vriend weer niet mee kan. Als het zo blijft red ik dat wel. Wanneer ga jij het vertellen op je werk? Haha cool he. Wij durven de winkels nog niet 1 maar laatst wel 1 shirtje gekocht van noppies en super gave witte Nikes die leuk voor jongens en meisjes kunnen. Ach echt zo’n mannen ding want voorlopig hebben ze nooit schoentjes aan haha![/quote]
Fijn dat je al wat geruster bent, kan me voorstellen dat het eerst wel echt schrikken is.
Wij hebben komende zaterdag de echo en dan ben ik dus rond de 10 weken 2,3,4,5 dagen. We gaan het dat weekend tegen de ouders vertellen en onze broers. Ik heb die woensdag daarna (6 maart) intake in het ziekenhuis bij de Gyn en als dat achter de rug is gaan we bloedprikken voor de Nipt (hoeft niet nuchter dacht ik dat de VK zei). Daarna vertel ik het op mijn werk tegen mijn leidinggevenden en een weekje later als ik echt 12 weken ben vertel ik het ook tegen vrienden en collega's

Morgen 11 weken! Gaat stiekem toch best snel! Ik merk dat ik me beter begin te voelen. Wat meer energie! Je lichaam is nu toch meer gewend blijkbaar. Meer mensen die zich beter zijn gaan voelen?
4 maart bij 12 weken termijn echo. Nog een lange week wachten;-)

Bluhh was al een week niet meer misselijk en nu begint het weer. Loop al de hele dag te spoken. Zonde van zo’n prachtige zonnige zondag. Ga maar weer eens een dutje doen.. 

Majom: ik heb 6 maart de termijn echo en jij? Ja het is lastig. Heb nog wat bruine afscheiding, maar ben gewoon top fit. Vandaag ook gewoon gaan paardrijden ben dan misschien wel te nuchter dat ik denk als het chromosomaal iets niet goed zit komt het er alsnog uit dan verpest ik het vast niet. Maar merk wel dat ik nu extra toe leef naar die 6 maart:) jij al een datum?

Terug
Bovenaan