Uitgerekend September 2019

@Anemoontje: Ja dat snap ik! Gelukkig was er de vorige keer ook niks aan de hand, dus daar zou ik mij als ik jou was nu ook aan vast houden.
Ja! Ik mag aanstaande dinsdag eindelijk voor mijn alletreerste echo! Zo'n zin in, ook al ben ik natuurlijk ook wel een beetje gespannen of alles wel goed is gegaan. Volgens mij is dit dan ook gelijk de termijnecho. Woensdagavond hebben we dan ook de intake. Stiekem hoop ik dat er later nog een termijnecho komt, dan kan ik nog een keer voor een echo haha.
6 maart dat duurt nog wel even, maar wel fijn dat je een datum hebt en ergens naar toe kan leven! Ik zou trouwens ook gewoon alles blijven doen hoor, als het goed is zit hij/zij stevig ingenesteld en kan dat allemaal geen kwaad.

Dat was schrikken voor jou anemoontje. Je hebt gelijk dat je gewoon doet wat goed voelt.. je kan er niks aan veranderen, het gaat zoals het gaat.
Hey nieuwe gebruiker, welkom bij de groep en gefeliciteerd met je zwangerschap. Door twee eerdere miskramen is bij ons de angst ook overheersend. Sinds deze week gaat dat beter. Termijnecho was goed en daarna nog een echo gekregen bij de intake en ook die was weer goed. Ze zei dat we gerust mogen zijn omdat het er allemaal goed uitziet en dat je nooit garantie krijgt of het goed blijft gaan maar dat het nu wel heel goed al gaat. Dus sindsdien wel al wat meer rust. Nu spannend afwachten tot de nipt uitslag. 
Wij hebben het gisteren en vandaag tegen de familie verteld! Lijkt het ineens veel echter als iedereen je feliciteert en je het er hardop over kan hebben ?

Hoi allemaal!

ik ben uitgerekend op 23 september!
ben op dit moment 10 weken, en mijn zus is toevallig gisteren bevallen. Is toch leuk, kunnen ze samen opgroeien. En word nu ook een stuk echter nu ik zie hoe het allemaal gaat..
Ben heel blij! Alleen wel wat kwaaltjes.. maagzuur, ben heel moe.. Opgezette buik
door m’n darmen waardoor mijn broeken nu al te strak zitten. Een aantal
mensen weten het al! 11 maart ben ik 12 weken en heb ik ook de tweede echo en dan mag het hoge woord eruit. Kost me moeite om het niet al tegen iedereen te zeggen, maar nog twee weekjes geduld!

Hallo oedereen, 
Proficiat met jullie zwangerschap ❤
Mijn zwangerschap is totaal onverwacht gekomen en is wel een speciaal verhaal. 
Ik heb de papa een week vóör mn ovulatie leren kennen. Met mijn onregelmatige cyclus verwachtte ik rond begin januari mijn mentsruatie en niet mijn ovulatie. Echter is het toch mijn ovulatie geweest, waardoor ik al op 12 januari licht positef testte. Ik voelde me een wek na ovulatie al zwanger. 
Ondanks dat ik zelfs vandaag nog moet wennen aan het idee om  moeder te worden, ben ik (en de papa) enorm blij met ons eerste kindje. 
Helaas is het zo dat de papa op moment dat ik de test deed al in het buitenland zat. En hier zal hij de komende maanden tot jaar ook moeten blijven in verband met zijn werk. Iets waar hij nu, achteraf, ontzettende spijt van heeft. 
Mijn zwangerschap maak ik dus vrijwel alleen mee. Wat ik het belangrijkste vind is dat hij bij de bevalling aanwezig kan zijn, maar ook dat is nu nog onzeker. En ja, ik ben vandaag pas 9w5d dus we hebben ook nog wel even de tijd. 
Behalve mijn 2 beste vriendinnen weet niemand dat ik zwanger ben. Ja, de familie van mijn vriend, maar ook zij wonen in het buitenland. Mijn familie zal in shock zijn, omdat ze net pas weten dat ik een relatie heb. Ik wacht toch tot na de 12e week om het te vertellen. Makkelijk excuus voor mezelf om het nog even uit te stellen, want ik zie wel op tegen hun reacties. 
Soms ben ik wel blij dat de papa er nu niet is. Jezus wat ben ik moe en misselijk. En het ergste, de winderigheid.  Tja in die fase van 'gewenning' zaten mn vriend en ik nog niet, aangezien ik hem pas 2 maanden ken.. waarvan hij er al 1 in het buitenland zit.Maar de scheetjes kunnen me soms om de oen vliegen. Ik herken mezelf niet terug joh haha. 
Mijn joggingbroek is echt mn favorietje en de bh gooi ik zo snel mogelijk uit als ik thuis ben. Passen jullie nog in jullie gewone kleding? Mijn borsten zijn duidelijk gegroeit en mijn darmen steken uit, waardoor ik me echt al erg dik voel. Maar positiemode vibd ik toch wel vroeg, wat vinden jullie?
Hebben jullie al baby inkopen gedaan vraag ik me af? en zijn jullie al met de babykamer bezig? Waarschijnlijk loop ik wat hard van stapel, maar dat zijn zo een leuke dingen van het zwanger zijn. 
Liefs, 
Momo

Hé nieuwe mama's, gefeliciteerd en welkom in deze groep!
Ik heb nu minder last van misselijkheid maar ben nog steeds heel erg moe (11 weken). Ik zit echt zo te wachten totdat ik weer een beetje mijn energie terug heb! 
@Momo Lijkt me heel bijzonder zo vroeg in je relatie een zwangerschap, dat brengt ongetwijfeld weer z'n eigen voor- en nadelen mee. Ik hoop voor je dat hij op tijd is voor de bevalling! Maar dat is ook best moeilijk te plannen. Gelukkig is hij ook blij met de zwangerschap!
Winderigheid, ook heel herkenbaar, gelukkig kan ik ze allemaal laten gaan ookal noemt mijn partner mij een death trap :p
Verder heb ik helemaal nog geen buik en borsten zijn nog hetzelfde dus ik lijk helemaal niet zwanger. Ben blij dat ik wel die kwaaltjes heb want anders zou ik me zorgen gaan maken, haha.

Jullie waren ook allemaal zo nerveus voor de termijnecho toch? ?? om 11.45 ben ik aan de beurt en vind het echt giga spannend sinds een pas dagen ?
Het genieten is even veranderd in zorgen of alles wel goed zal zijn. ?? 

Hoi Lady’s
Op dit moment heb ik (gelukkig) weinig klachten. Moe, Beetje weeïg en licht pijnlijke borsten. Wat ik me afvraag is het volgende. Voelen jullie al wat in je buik? Ik vind het zo vreemd dat ik afgelopen donderdag een springende Embryo zag terwijl je daar helemaal niets van voelt. Daardoor is het allemaal zo onwerkelijk ?
herkennen meer meiden zich hierin?

Hoi Wendess,
ja, dat herken ik zeker! Heel apart dat dat zich in je buik zich afspeelt he.
Ik voelde de vorige keren de baby rond 16 weken voor het eerst, zo'n heel fladderig gevoel, soort kleine tintelingen/kriebeltjes/luchtbelletjes. Dus ik verwacht de komende weken voorlopig nog even 'stilte'.. ;-)

Terug
Bovenaan