Uitgerekend September 2019

Welkom nieuwe mama's 
Ik ben nu 13 weken en de misselijkheid wordt ietsje minder :)
Iemand vroeg over kleding\kamer: Ik heb al wat leuke babypakjes gekocht en we weten ongeveer hoe we de kamer willen maar daar beginnen we voorlopig nog niet aan. Wil wel binnenkort al oriënteren in winkels wat voor meubels we leuk vinden.
Spanning voor echo's is denk vrij normaal alle echo's blijven spannend denk ik. 
Volgens mij kan je de baby pas voelen met 18a 20 weken nu helaas nog niet. 
Ik ga morgen voor het eerst zwangerschap zwemmen gaat iemand van jullie dat ook doen? 

Jaaa vanavond termijnecho gehad! Alles was helemaal goed, hartje klopte heel mooi. 3 dagen vooruit gezet uiteindelijk: vandaag precies 11 weken zwanger. Voor zover de verloskundige kon zien, was alles helemaal goed!! Wat ben ik opgelucht, jemig wat valt er een last van mijn schouders... Wat ben ik gespannen geweest afgelopen dagen pfff, Haha.

Mijn termijnecho was ook goed! Mooi hartje gehoord en veel beweging! ?
ook vandaag 11 weken precies ? 16-9 uitgerekende datum! 

Hee Minty wat leuk, zijn we precies even ver ;-) Heb jij het al verteld aan mensen? 
Zijn er al mensen die de NIPT hebben gedaan afgelopen dagen/weken?

Wat fijn die goede termijnechos!
zijn er nog meiden hier die een vakantie hebben gepland?
wij gaan naar de Costa del sol als ik zo’n 22 weken ben. Wel spannend dus heb voor het eerst ook maar eens een annulering verzekering gesloten. 
Het is gelukkig niet ver vliegen en ga nog wel een verklaring vragen aan de verloskundige. 

@anemoontje ja a s vrijdag korte stedentrip naar Marrakech ben nu 10 weken heb toch voor zekerheid gevraagd of het kon aan de verloskundige..
Omdat ik in de kraamzorg werk heb ik wat later vakantie bij ons is het druk van mei tm oktober heb vakantie staan van 16 september tm 6 oktober dus dit word verlof ben 24 september uitgerekend krijg 12 maart de termijn echo ben dan ietsje verder dan 12 weken spannend.. met 8 weken en 2 dagen 1e echo en intake gehad hartje klopte..
Werk ga ik later pas inlichten 

Wij gaan begin mei nog een weekje naar lanzarote. Zit dan op 20 wk dacht ik

Terug
Bovenaan