Uitgerekend September 2019

Ik heb een bruiloft in Wales in juni, dan ben ik 29 weken. Vind ik ook wel spannend :p we gaan dan een weekje.
Ik wil eigenlijk ook nog op babymoon naar 1 van de Canarische eilanden in april (ter ere van mijn 30e verjaardag). Inmiddels denk ik ook van.. ik weet niet of ik daar nog geld aan wil uitgeven of dat ik alles in de babykamer wil storten. Maar ja, laatste vakantie samen is ook wel belangrijk, misschien maar een weekje Terschelling :p

@mientjeeee
Hier! Vorige week dinsdag bloedlaten prikken voor de NIPT. Vandaag 12 weken ❤️
Nu is het jammer dat ik het nog niet kan vertellen.. Wil graag wachten tot we de uitslag hebben maar hoop natuurlijk eerder. Op zn laatst volgende week dinsdag. ☹️

liefs

Wij gaan dit jaar niet echt op vakantie. Misschien een last minute binnen Nederland, maar anders niet. We gaan straks beginnen met het leeghalen van de straks babykamer. Die gaan we helemaal isoleren en dan verder opknappen :) 
Ik heb aan het eind van de ochtend vandaag mijn eerste echo, ben zo benieuwd en natuurlijk ook heel spannend! Ook ben ik benieuwd of ze mij op een andere datum zetten. Nu 10+1 volgens de internetberekeningen.

Fijn al die goede echo's! Wij gaan half mei naar spanje, al geboekt voordat ik zwanger werd dus nu is het onze babymoon. Haha! 
Ik heb er al een nieuw zwangerschapskenmerk bij. Sinds vorige week is de zwangerschapsstreep van mijn navel tot schaambot al zichtbaar. Bizar! Best snel volgens mij! 

Esterseptember: ze zeggen wel eens.. dan wordt het een jochie haha;) maar ook genoeg vrouwen die dat hebben gehad.

fijn dat ik niet de enige ben die nog een tripje heeft gepland haha. Babymoon daar had ik nou nog nooit van gehoord haah:) 

Yes! Ook een goede echo gehad. Echt bijzonder om het hartje te horen. Ik blijf 10+1 weken vandaag, maar ze kon het niet helemaal goed meten (kindje lag een beetje dwars haha). Ik mag over 2 weken nog een keer voor een nieuwe meting :)
Hopelijk heeft iedereen die voor een echo moet, ook zo'n goede ervaring!

Wij willen nog 2 keer weg. Het idee was om begin mei naar NY te gaan alleen raden veel mensen me dat af omdat het natuurlijk best veel lopen is. Iemand ideeen voor een leuke citytrip in Europa?

Ook gaan we in week 27 nog een weekje relaxen ergens in een all-in hotel om genoeg energie te hebben om die laatste maandjes door te komen.

Wat fijn dat iederen goede echo's heeft! Ik heb vorige week bloed laten prikken voor de NIPT dus nu wachten op de uitslag, voelt weer een beetje als het wachtbankje haha

Daarnaast de meeste dingen geregeld, 19 maart geslachtsbepalende echo en 18 april 20-weken echo. Zo fijn om dingen af te strepen en wat fijn dat iedereen je feliciteerd, het wordt steeds echter!

Wij gaan dit jaar helemaal niet op vakantie. 
Want onze planning is om binnen de 7 maanden zwangerschap die nog komen  gaan een nieuw huis te vinden, en daarin gesetteld zijn voordat de baby in september komt. Dus erg druk de komende maanden om ons huis te verkopen, en een nieuw huis te vinden en daar ons huis van te maken. Dus geen vakantie voor ons dit jaar. Maar wel leuke dingen op de planning.
6 maart hebben wij onze termijn echo. En ik heb het iedereen al verteld (op fb en insta ook). Kleine kans dat het nog misgaat vertelde mijn verloskundige vorige week  Dus wij vonden het de tijd dat iedereen het mag weten ?

Terug
Bovenaan