Uitgerekend September 2019

Wij gaan ook niet meer op vakantie wil liever de vakantie weken achter mijn verlof aanpakken. Wel wil ik nog heel graag een weekendje weg naar een bb maar dat boek ik op dat moment wel. 
Ik heb goed nieuws de verloskundige belde net en de nipt en de algemene bloedtest waren allebei goed erg blij mee?
Vrijdag een kennismakingsgesprek bij de gynaecoloog ben heel benieuwd en vind het wel spannend. Ik heb hem wel gegoogeld haha en de recencies waren lovend. 
Daarna kan ik een afspraak maken voor de 20 weken echo. 
Ook begin ik maandag met de croup centering pregnancy Groep. Dit gaat via de verloskundige en blijkt erg leuk en leerzaam te zijn. Ik heb er zin in! 

Moet je voor de uitslag van het prikken(nipt etc) zelf bellen of word je gebeld?

Wij gaan begin juni 10 dagen naar Italië.. Dit is onze zomervakantie en nu, als het goed mag blijven gaan, ook de laatste vakantie met z'n tweetjes ? Ben dan 25/26 weken. Ga wel een annuleringsverzekering afsluiten, deed ik normaal nooit maar nu met de zwangerschap lijkt het me wel verstandig. We wilden eerst graag nog een verre reis maken (afgelopen jaren veel gereisd naar verre landen, zo leuk) maar dat zie ik nu echt niet meer zitten. Ik heb nog zoveel vakantieuren verder over dat als ik half augustus ongeveer met verlof ga, ik half januari pas weer hoef te beginnen.. Plak er mooi nog aantal weken vakantie achter mijn verlof aan dan, dat komt ook goed uit met Kerst en Oud&Nieuw??

Hallo moeders ! 
Wij zitten op 11+4 vandaag. Nu 2 echo’s gehad en het kindje is 4,5 cm. 
vandaag geprikt voor de nipt, dus ook dat wachten we maar weer af. 
Bij ons is iedereen al op de hoogte en het bericht is openbaar, maakt het een stuk makkelijker nu. Erg verwend al met vele kaart en cadeaus, allemaal erg leuk! 
Geen vakantie gepland staan, alleen een weekend weg. 

Is er nog iemand die crossfit? 

Handige app voor velen: ZwangerHap, altijd bij de hand en geeft uitgebreid aan wat je wel en niet kunt eten. 
Verder voel ik me prima alleen snel moe in de avond 

@ Mommtobe: ik deed (voordat ik wist dat ik zwanger was) 6x per week aan CrossFit. Nu doe ik het nog maar 1x per week en ben ik veel aan het wandelen. Merk dat ik best onzeker ben tijdens het sporten en sommige bewegingen voelen een beetje vreemd. Gelukkig scheelt het dan mijn vriend een coach is (en elite atleet) dus hij weet goed wat wel en niet mag. 
Hier geen vakantieplannen! Misschien willen we in juni een weekje weg maar dat wordt dan iets last-minute. Ik krijg er nu wel zin in met al jullie plannen ;-)!

Jullie vakantieplannen zorgen ook bij mij voor vakantie kriebels! Misschien nog eventjes weg met zn 2tjes, bewust genieten. 
Wij wilden deze zomer eerst naar Amerika maar vanwege kans op zika virus waren we geswitched naar Canada. We hadden nog niet geboekt en toen hadden we een positieve test in handen. Dus deze verre reis zal een andere keer gemaakt worden. 
Ik heb mij gisteren laten prikken voor de nipt. Goegoe: Als alles goed is, krijg je na 10 werkdagen de uitslag via een brief thuisgestuurd. Anders word je gebeld of verteld je verloskundige het. Althans zo gaat het hier...
Wij hebben het ondertussen ook meer mensen verteld maar ik merk dat ik het stap voor stap moet doen. De angst van de miskramen zit er nog goed in waardoor ik het eng vind om het veel mensen al te vertellen. Niet dat dat ervoor kan zorgen dat het misgaat maar in mijn hoofd moet ik nog wachten en voorzichtig zijn.. voorlopig ook nog niet online gezet. Het gaat wel al steeds beter doordat we steeds vaker goede echo's zien. Komt ook wel weer goed! ?

Mientjeee: Als je een annuleringsverzekering afsluit ná dat je de reis hebt geboekt en je moet toch onverhoopt annuleren krijg je niets terug. Althans ik niet bij mijn verzekering  (interpolis). Misschien handig om na te kijken anders betaal je voor een verzekering die op dat moment toch niets uit keert.

Mientjeee ligt eraan waar je hebt afgesloten. Bij Unive is het of binnen 7 dagen na afsluiten reis of als de reis langer dan 1 maand verweg is vanaf het sluiten. Dit is overigens wel bij een doorlopende dacht ik. 
unive zegt het volgende bijvoorbeeld: 
Uw annuleringsverzekering is alleen geldig als u deze binnen 7 dagen na het boeken van uw reis en voorafgaand aan uw reis heeft afgesloten. Is de reis langer dan 7 dagen voor de ingangsdatum geboekt? Dan is er wel dekking voor deze reis als de vertrekdatum van de reis langer dan 1 maand na de ingangsdatum van de verzekering ligt. 

Terug
Bovenaan