Uitgerekend September 2019

Wat een leuke berichten allemaal! Veel die nog een tripjes/vakantie hebben gepland. Nu nog in alle rust haha. 
Sommige die nog druk zijn met huizen etc. ook weer ontzettend spannend 
In mijn omgeving merk ik echt dat er heel veel augustus / september baby’s komen. Als de termijnecho goed is maar eens het een en ander gaan regelen! :)

@ Anemoontje: wacht inderdaad niet te lang, ik sta voor kinderopvang al op de wachtlijst (geen grap!). Ik weet uiteraard niet of je dit nodig hebt maar ook bij de kraamzorg is het druk. Kan natuurlijk ook per stad verschillen maar in de randstad is het een soort gekkenhuis ?

Oh wat geniet ik van deze zon. Moet ik met deze temperatuur al rekening houden met een mogelijk zwangerschapsmasker? Of is dat meer voor temperaturen van 30 graden? Blijven jullie uit de zon?

Zwangerschapsmasker heeft niet zozeer met temperatuur te maken maar met UV straling, en als je nu uren in de zon bent kun je ook gewoon verbranden met een lichte huid. Dus  je gezichtje insmeren met een hoge factor en dan kun je lekker in de zon! (Ik zit er ook in :p)
Kraamzorg heb ik bij 8 weken al geregeld (woon in Utrecht). Ik dacht ik kan altijd nog annuleren. 

Wat een heerlijke vooruitzichten met al die vakanties! Wij hebben ook nog wat leuke tripjes in het vooruitzicht. Iemand vroeg naar een leuke stedentrip (kusjem?): ik kan Valencia enorm aanraden. Wat een mooie stad! Lopend goed te verkennen, maar ook per fiets! Wij zijn er vorig jaar half april geweest en hadden verschrikkelijk lekker weer!
En.. keek net op mijn mail en bleek de uitslag van de NIPT al bekend te zijn! Was een goede uitslag en ook geen nevenbevindingen te melden! Heel blij! Had het niet zo snel verwacht! De 20e bloed geprikt, de 22e hebben ze het ontvangen en nu al de uitslag. 
Nu kan ik me echt wat meer overgeven.. A.s. zaterdag ben ik 13 weken en na het dieptepunt van zaterdag (toch weer griepafweer erbij? Mijn dochters zijn nu ook een beetje wiebelig) voel ik me sinds maandag echt weer helemaal mezelf met geen misselijkheid meer!
Groet,
Eefje

Hier ook al de uitslag van de NIPT binnen en deze was ook goed! 21 ste geprikt en nu al de uitslag, zo fijn!
@ eefje, thnx voor de tip. Stond ook al op mijn lijst samen met sevilla en kopenhagen

@Kusjem, 
wat fijn! Geruststelling he! 
Sevilla en Kopenhagen lijken me ook mooi.. stedentripjes altijd erg leuk.

Zijn jullie al met namen bezig? Een meisjesnaam hebben we al heel lang. Maar jongensnamen... tjonge.. echt moeilijk! We zoeken iets origineels, maar ook weer niet te apart. Ik denk dat de zoektocht nog even voortduurt.. ;-)

Hee, ik ga uit deze groep , ik heb afgelopen weekend een miskraam gehad? 

jullie allemaal succes met jullie zwangerschap

Terug
Bovenaan