Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd nieuw komers. Zere borsten was bij mij wel als eerst aanwezig. Lastig is het he om stil te houden aan de ene kant wil je het al iedereen vertellen en aan de andere kant geloof je het zelf nog niet. Ik probeer nu al te genieten met de gedachten dat ik zwanger ben maar stiekem kan ik niet wachten op alle dingen wat we de komende maanden gaan ervaren.Ik vroeg me trouwens af hoe jullie over de nipt test denken. Gaan jullie die doen of niet? 

@valerie is dat zo weet je dan ook het geslacht?Wij gaan hem ook doen meer voor informatie dan dat we er echt wat mee gaan doen. Tenzij het heel ernstig is maar voor  een vruchtwaterpunctie sta ik dan niet open 

[quote quote=10150999]Slapen jullie trouwens ook slecht? Ik heb echt zulke onrustige dromen dat ik elke keer vroeg wakker ben[/quote]Hier heb ik ook heel erg last van, ze voelen ook zo echt ofzo.. 

Lovesept; volgens mij wel. Was voorheen standaard en nu een extra optie geloof ik (zal je ook wel voor moeten betalen), maar het kan zeker. Anders pas met pretecho rond 15/16 weken duidelijk dus toch weer een maandje eerder bekend met geslacht ?

[quote quote=10151012] Hier heb ik ook heel erg last van, ze voelen ook zo echt ofzo..[/quote]Erg he zo bizar ik hou van uitslapen maar met als die dromen ben ik nu al veel vroeger wakker

Terug
Bovenaan