Uitgerekend September 2019

Vond trouwens een mooi filmpje (animatie) over de groei van je buik en baarmoeder. Daarop is heel mooi te zien hoe je baarmoeder in het tweede trimester boven het bekken ('pelvis') uitgroeit en je buik dus begint te groeien. Kindje zit dus echt nog vrij lang diep in je bekken verstopt en beschermd.https://m.youtube.com/watch?v=4n5-sLm Groetjes,Eefje

Juiste link: https://youtu.be/4n5-sLmnyasAls dat niet lukt: even zoeken op youtube met trefwoorden 'how your body changes in pregnancy'.

Heeel spannend! Bedankt voor het filmpje, geeft een goede kijk erop. Maar, buikpijn of krampen zoals ongesteldheidskrampen zijn dus heel normaal? Heb er veel last van druk op mn onderbuik en rug. Pffffff, sorry voor het zeurenn ?

Voor mij ook de eerste keer en inderdaad spannend.Wat ik op dit moment merk is vermoeidheid en onrustige dromen, gevoelige borsten, beetje zeurende onderrug, iets kribbiger, onrustige darmen en ik vind vis en vleeswaren vies.Verder valt het nog reuze mee ik ben morgen 7 weken dacht ik. 

@Eefje, wat jammer! Ik lees het nu ook. Maar dat was voor april 2017 echt anders want heb veel vriendinnen die het toen hebben gedaan en echt een brief met melding van het geslacht kregen. Maar toen werd die test in België of Duitsland uitgevoerd (prikken wel in NL). Hoe dan ook, het kan dus zeker al vanaf 11 weken maar dat behoort dus niet bij de test die ze in NL doen. Dan maar weer een pretecho bij 16 weken maar dat is ook zo leuk dus prima wat mij betreft ?

Hoi hoi,Ik ben super blij dat ik bij jullie mag aansluiten. 2 dagen geleden de test gedaan en die was vrij wel meteen positief. Dag erna nog 1 gedaan, aangezien mijn vriend het nog niet kon geloven haha. Nog steeds is het een beetje onwennig dat we ons eerste kindje in september mogen verwachten.Na de eerste test heb ik wel meteen de verloskundige gebeld en 24 januari hebben we de eerste echo. Zooo spannend! Vind het nu ook zo moeilijk om niets te vertellen.Gelukkig kan ik het hier van de daken schreeuwen!Super leuk om al jullie berichten te lezen! 

Terug
Bovenaan