Ha dames,gefeliciteerd iedereen nieuw!Ik heb zelf nog geen kwaaltjes. Het gaat me zo langzaam.. met de kids maandag naar school zullen de weken wat sneller gaan qua beleving en dan is het hopelijk zo 1 februari wanneer we de eerste echo hebben.Valerie: mooi om deze zwangerschap wat bewuster te gaan beleven. Heb ik ook. Lang getwijfd over derde (en ook laatste).. en nu het zover is wil ik echt de tijd weer ervoor nemen. Heb wel zoiets van: oh ja.. dat en dat en dat moeten we dus weer gaan regelen. Ben er helemaal 'uit' dus weer een beetje verdiepen.. ? Fijne is wel dat we qua uitzet en maxi cosi etc alles nog hebben. Alleen een kinderwagen nog, maar die kan ik waarschijnlijk wel van mijn zusje lenen. Ik ben 38 dus wij willen ook voor de Nipt test gaan. Ik wist niet dat je dan ook het geslacht te weten komt! Mijn zorg is wel een beetje of het kindje gezond is.. daarom kan het me nu niet snel genoeg gaan richting de echo's en test e.d. Bij mijn dochters hebben we dat nooit gedaan, toen was ik 28 en 30. Maar gezien mijn leeftijd nu wel. Ik vind dit stiekem wel beetje spannend.. als het maar goed is allemaal!Groet,Eefje