Uitgerekend September 2019

@anfi: heel veel sterkte, wat verdrietig!

@Eefje: wij zijn er enorm mee bezig, met de namen. Ik vind het daardoor extra moeilijk worden dat ik het nog niet weet haha. Ik denk dat het voor mij nog "echter" wordt zodra we weten of het een meisje of jongen is. Ik heb vrijdag een echo bij de vk dus dat ga ik vragen of als ze het zien het willen vertellen. Ik ben dan 14+ weken dus hopelijk is het goed zichtbaar. Wij hebben beide een voorkeur qua naam (uiteraard net niet dezelfde haha). Ik ben heel benieuwd waar iedereen in deze groep voor gaat kiezen! 

Sterkte Anfi :(@eefje: wij hebben juist de jongensnaam al. Meisjesnaam vind ik lastiger ;) we hebben een naam, maar ik zoek nog een leukere ;)  

Sterkte anfi, wat een verdrietig nieuws.
ook wij hebben een jongensnaam (al heeeeeel lang voor ik zwanger raakte) en nog geen meisjesnaam. 
Morgen de kinderen in mijn klas vertellen dat de juf een baby in haar buik heeft. Spannend en heel veel zin in! 

Wij zijn ook bezig met namen maar we komen niet echt overeen kwa smaken dus zal nog wel eventjes duren dat we een naam hebben.
Terwijl we van te voren wel wat namen hadden staan maar die vinden we nu niet meer wow.

Lovesept wij hebben de Babynamen Zwitsal app gedownload dus best grappig. Je swiped allebei namen en als je allebei er 1 leuk vond heb je een match. Wij kwamen dus nu bij namen die we nooit eerder hadden bedacht.
Wij vinden overigens meisjesnaam veel makkelijker dan jongens haha. We willen een hippe naam, maar wel dat een kind op school niet hoeft uit te leggen hoe zijn haar naam wordt uitgesproken.

@annemoontje die hebben we ook gedownload maar nog geen wow match
Ik wil graag apart en kort en mijn vriend houd meer van wat oud Hollandse namen. 
Maar komt vast goed jongensnamen vindt ik wel lastiger dan meisjes 

@anfi. Wat verdrietig, heel veel sterkte!!
Hier net de termijnecho gehad. Alles zag er super uit!! 2 daagjes verder dan de vorige meting. Ennnnnnn de VK kon met 80% zekerheid zeggen dat het (weer) een meisje is!! Super leuk
Manlief “baalt” stiekem een klein beetje volgens mij hahaha. Die had deze keer graag een zoontje gehad. Ik citeer: “nou dan weet ik voor 80% zeker dat er nog een derde komt!” 
Wachten jullie de 20wk echo af of gaan jullie voor een pretecho? (Mits jullie ‘t uberhaupt willen weten ofc)

Terug
Bovenaan