@Mientje: wat leuk van de taart! Zelf weten we nog niet (als het bekend is) of we het wel of niet willen delen.
@JJsept: dus jullie hebben ook een verloskundige die al bij een termijnecho een voorspelling van het geslacht durft te geven? Wij hoorden namelijk dat het met 80% zekerheid te zeggen was dat het een jongen is. Ik raakte echter weer in de war van die hele NUB-theorie, die genitale bobbel die er in het begin bij jongens en meisjes hetzelfde uitziet. Zei jullie verloskundige daar iets over? Gaf ze aan dat het soms al wel zo vroeg te zien kan zijn, maar dat je pas over een paar weken definitieve zekerheid hebt?
Oh dat namengeworstel.. ik lees al dat er meer mee bezig zijn! ;-) Ik ben persoonlijk niet zo van de top 20 namen (met alle respect voor mensen die daar wel een naam tussen hebben zitten die ze erg mooi vinden!), en zoek iets originelers, maar ook weer niet te apart. Ik heb al wat sites nageplozen, maar ik denk dat ik maar gewoon weer begin te lezen in een namenboekje, startende bij de letter A.. haha.
@Anemoontje: dat van de buikpijn herken ik niet. Misschien idd toch gewoon de darmen. Ik heb er ook last van, maar dan meer gevoel van opgeblazenheid en ook winderigheid (enorm!). Volgens mij maakt dat ook dat mijn buik zich vooral 's avonds toont, het voelt alsof het allemaal wat opgehoopt zit daar binnen. Misschien helpt zo'n kussen voor een fijnere slaaphouding?
Ik ga lekker even stukje wandelen met de hond, douchen, cadeautje halen in de stad en op kraamvisite.. kan ik vast even weer kijken hoe het is zo'n kleintje!
Groet en een fijne dag allemaal,
Eef