Ik zie mijn buikje wel

Mijn vriend kan er niks van maken, maar ik zou me indien niet zwanger toch wel serieus afvragen of ik zoooooveel taartjes had gegeten de laatste tijd

Ben wel benieuwd wanneer het echt wat wordt, normaal vind ik mijn conditie en 'gewicht' wel heel belangrijk hetzelfde te houden, is toch beetje loslaten. Word je nu baby-dik of zijn je eetgewoontes al de verkeerde kant op...
Pas nog wel al mijn kleren, al zit een niet stretch broek aan t eind van de dag wel een beetje krap.
Gisteren de eerste en laatste paginas van dit topic doorgelezen en toch besloten ook mee te doen

Ben 2 september uitgerekend, en van mezelf nogal de neiging om me snel zorgen te maken. Komt denk ik door mijn werk in het ziekenhuis, en dacht nouuuuu alle positieve info is ook welkom

Maakt het toch ook beetje echter! Voel me eigenlijk de hele zwangerschap al heel goed, nu eerder hyper dan moe? Dus niets te klagen. Ben heel blij dat ik me zo goed voel, op een wat rommelende buik, verstopte darmen en nachtelijke theepauzes na merk ik er weinig van, dat maakt het ook wel weer heel onrealistisch ofzo.
Heb de luxe op het werk echo te hebben dus stiekem al een keertje gekeken met een collega, zo leuk om die zwaaiende armpjes en beentjes te zien
Naar om ook al te zien dat er ook al dames af hebben moeten haken.... je weet wel dat het dan vast zo 'beter' was maar lijkt me heel lastig om je verwachtingen van het komende jaar weer even om te gooien...